Maak een stukje hiphop

Origineel geplaatst door Refresh
dope beat Leendert doet me beetje denken aan Delic van Opgezwolle

Hijs amerikaans maar ik had hem opgezwollen laten horen dus vandaar dat het je daar aan doet denken. Goed opgemerkt. :okdan:
 
Nja kan er niks aan doen vind die vriend van mij gewoon mega goed.. Maar misschien over een paar jaar dat ik hem ook wel bij kom.. Alstie me nog wat tips geeft zo nu en dan. ;) Hijs wel een goede jongen, maar hij is pas 15 he! Vind t erg knap voor die leeftijd iig. :)
 
mhh.. haha, ben niet van de hiphop eigenlijk. Heb 't vroeger veel geluisterd. Ik vind sommige beats wel vet maar kheb het niet meer op die teksten enzo. Alhoewel ze soms wel diepgaan maar ik wil op het moment niet veel nadenken. :P Kmaak nu wat heftigere Drum en Bass. Als je wil horen mag, maar de helft van t nummer is half van mij (gaat dit diep?). :dubbel:
 
Origineel geplaatst door DizzleXia
Beat.:maffia:
Hiphopbeat

Goede drive! Alleen probeer voortaan als je een drumloopje gebruikt, deze wel precies in het tempo te passen, nu loopt ie helaas niet zo lekker! :erm:
 
oke hier een hele foute van mij :D , gemaakt met mpc, een hardcore plaat van the viper om te scratche, en de alpha juno

edit> ohja en drumkitje van mpc-forum beat contest
 

Attachments

  • hipshop.mp3
    873,1 KB · Bekeken: 161
nog een, kan die upload limiet niet aangepast worden? die 1 mb limiet is al wat jaartjes, lijkt me dat de technologie in al die jaren wel een paar keer verdubbelt is. dus 2 mb upload limiet ofzo ? zit al een half uur te knippen en met mp3 formaten te spelen zodat ik net binnen die 1004 KB kom

afijn, hier nog een hele foute
 

Attachments

  • test10.mp3
    1.019,5 KB · Bekeken: 157
Origineel geplaatst door anoniempje
nog een, kan die upload limiet niet aangepast worden? die 1 mb limiet is al wat jaartjes, lijkt me dat de technologie in al die jaren wel een paar keer verdubbelt is. dus 2 mb upload limiet ofzo ? zit al een half uur te knippen en met mp3 formaten te spelen zodat ik net binnen die 1004 KB kom

afijn, hier nog een hele foute


uhm, de leden zijn denk ik ook wel verdubbeld.. ;)
 
ff 2min in fruity ;)
 

Attachments

  • rap.mp3
    207,4 KB · Bekeken: 153
Origineel geplaatst door Globeye
Nog een...

zit goed in elkaar, vooral dat banjo achtige, maarre... op de 1 of andere manier komt het wat rommelig op me over. kweet niet wat het is, ik hoor dat je een beetje laid-back quantisatie gebruikt maar of dat het em doet weet ik niet. kan ook aan mij liggen hoor...

bliepbliep
 
Back
Top