Maak een stukje hiphop

Lekker hopje Dnomyar... Klinkt een beetje Lil Wayne achtig..

Vind t wel jammer dat ie wat langzaam op gang komt.. En eigenlijk nergens echt los komt.. Maar dat kan helemaal anders zijn met een dikke rap er overheen natuurlijk..

Maar zo instrumentaal is ie wel wat saai daardoor..

Anyway.. Klinkt goed!
 
Dion, ik hoor bijna alleen maar boem boem boem. Daar zullen ze in Miami gek op zijn, maar hier mag het wel wat minder. ;)
 
Lekker hopje Dnomyar... Klinkt een beetje Lil Wayne achtig..

Precies de reden waarom ik tegenwoordig nauwelijks meer naar een TR-808 kan luisteren. Gauw even wat T La Rock tracks luisteren ter compensatie.
 
lange tijd geleden dat ik inspiratie heb gekregen van een J

ben er ook gelijk 5 uur mee bezig geweest, en de track is nog maar een begin lol :kont:
 

Attachments

  • NEWSHIT4.mp3
    2,1 MB · Bekeken: 47
En toch zijn je producties meer richting de dubstep kant vin ik..


Sssstt.. niet zeggen.. dat vindt unknowner niet leuk...*D

Maar t klopt toch echt wel een beetje ja... Maar vind t leuk dat ie t hier post, anders zou ik die lekkere vage trackjes niet luisteren!
 
Sssstt.. niet zeggen.. dat vindt unknowner niet leuk...*D

Maar t klopt toch echt wel een beetje ja... Maar vind t leuk dat ie t hier post, anders zou ik die lekkere vage trackjes niet luisteren!

dit is toch gewoon oldskool hip hop of zie ik het verkeerd? :kont:

mja wat vanballen zeg, daar doe ik het eigenlijk voor :D

wat vinden jullie trouwens van die reverse in de 2e synth?
 
dit is toch gewoon oldskool hip hop of zie ik het verkeerd? :kont:

Dit doet me meer aan Kraftwerk denken dan aan Old School Hip Hop. Of je moet Electro daar ook mee bedoelen?

wat vinden jullie trouwens van die reverse in de 2e synth?

Ik vind die arpeggiated synth mooi, maar die reverses vind ik minder.
 
Echt tief is op met die onzin naar het dubstep topic... daar zoeken ze nog posters, dus sla je slag.
 
Dit doet me meer aan Kraftwerk denken dan aan Old School Hip Hop. Of je moet Electro daar ook mee bedoelen?

it was a joke

Echt tief is op met die onzin naar het dubstep topic... daar zoeken ze nog posters, dus sla je slag.

niet zo boos doen he, respect voor elkaar hebben ;)
 
Tja je vraagt erom met al die tiefussmileys achter je posts iedere keer, je zit ons gewoon uit de tent te lokken en het is je nog gelukt ook. :kont:

Hier moet je zijn https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=86031&highlight=dubstep :kont: :kont: :kont: :doei:

om eerlijk te zijn probeer ik niemand uit de tent te lokken, en als je geïrriteerd raakt aan me kont smiley zegt meer over jouw dan over mij.

want ik heb gewoon respect voor jouw (onder andere omdat je goeie beats maak) en voor de rest die hier zijn muziek post of niet.

en ik had al gezocht naar een dubstep topic maar die had ik niet gevonden en aangezien mijn producties ook weer niet ECHT dubstep is poste ik het maar hier, aangezien mensen zoals vanballen het waardeerde deed ik het maar, wist niet dat je er zo mee zat.

anyway thanks dat je die link aan me gaf, alleen jammer dat die topic zowat helemaal dood is mja.


owja, die kont is gewoon mijn gevoel voor humor. sorry man. :)
 
Ach mischien reageer ik wat overdreven maar die beats zijn gewoon dubstep, als jij een andere mening toegedaan bent is dat ook weer je goed recht, als ik eerlijk ben vind ik tot nu toe alles wat je gepost hebt gewoon dubstep ook al beweer je zelf een ander geluid te zoeken zoek je eht wel met het verkeerde ritme. En tja als je achter iedere post een reet post neem ik je niet seriues maar dat zal dan inderdaad wel weer aan mij liggen.... ach ja mischien moet ik maar niet posten als ik emt een halve kater en 4 uur slaap op mn werk zit. Ik zal zo wel de beat die ik gister maakte posten om on topic te blijven lol.
 
Niet zeuren over de geluidskwaliteit aub gister ff snel gemaakt nadat ik het de dag ervoor had geknipt.
 

Attachments

  • MIXSTD01.mp3
    5,2 MB · Bekeken: 51
Ach mischien reageer ik wat overdreven maar die beats zijn gewoon dubstep, als jij een andere mening toegedaan bent is dat ook weer je goed recht, als ik eerlijk ben vind ik tot nu toe alles wat je gepost hebt gewoon dubstep ook al beweer je zelf een ander geluid te zoeken zoek je eht wel met het verkeerde ritme. En tja als je achter iedere post een reet post neem ik je niet seriues maar dat zal dan inderdaad wel weer aan mij liggen.... ach ja mischien moet ik maar niet posten als ik emt een halve kater en 4 uur slaap op mn werk zit. Ik zal zo wel de beat die ik gister maakte posten om on topic te blijven lol.

haha ja als ik maar 4 uur heb geslapen een kater heb en op koninginnedag moet werken zou ik ook wel een kut humeur hebben :P

maar mss kunnen jullie me hier mee helpen. ik heb altijd al wat gehad met oldskool beats met die gekke gfunk sounds. alleen weet ik niet welke softsynth ik kan gebruiken om die hoge geluidjes te krijgen zoals in deze beat



als ik weet hoe ik dit soort sounds kan maken ga ik volop hip hop beats maken.
 
Niet zeuren over de geluidskwaliteit aub gister ff snel gemaakt nadat ik het de dag ervoor had geknipt.


Leuk leuk.. alleen die geluidskwaliteit he.. ;)

Nee docje.. sorry kerel.. zal je niet narren als je een katertje hebt..

Lekker sampletje.. vind die stem niet zo.. maar het soundje voordat de stem begint is lekker!
 
Back
Top