Maak een stukje hiphop

omdat ik em nog niet online wil hebben zonder dat ie ingerapt is namelijk...en dat kan nog wel even duren
Dat kan ik snappen, maar hier op het forum komen toch alleen maar mensen die veel te perfectionistisch zijn om van een ander te lenen. ;)
 
Noise is verslavend. 8)
 

Attachments

  • #2.mp3
    496,6 KB · Bekeken: 38
Het klonk wel alsof ie hard aan het persen was :D :P

Grapje ;)
 
I got beats up the (huh) forget it, I'm constipated.
 
IK WIL BIEF!

bloet sien!

medium gebakken dus! :D
 
Yo het zit wel lekker in mekaar maar het klinkt alsof er over alles teveel lowpass zit ofzo. Hier op de speakers knalt die beat er aardig uit maar de rest zit echt heel erg in de achtergrond. :okdan:
 
knipknipknipknipplakplakplak

knipknipknipknipplakplakplak

misschien nog hihats misschien ook niet. beetje koele dingentjes dr nog aan toe voegen. en nu gouw weer housemuziek maken.
 

Attachments

  • dynamite.mp3
    3 MB · Bekeken: 44
Dat is veel te kort man :P plaats ff een langer stukkie want het klinkt dope. :okdan:
 
Dank voor je feed Document1,

Daar heb ik juist geen verstand van, harder maken enzo.
Maar het is wel zo want als ik deze beat op een cdtje brand en in mn auto draai dan is het gewoon k#t, hoe krijg je zoiets goed op elke volume net zoals andere beats zegmaar :-)
 
Ik zou beginnen met alle partijen behalve de drums wat harder te zetten, dan weer ff branden en opnieuw luisteren. Zegt een lowpassfilter je iets? Voor mij, geen expert dus hang me er niet aan op, klinkt het alsof je de hoge frequenties net iets teveel cut. Dat zou kunnen komen door een lowpass filter. :)

Als je nou echt je samples niet harder krijgt kan je ze nog normalizen trouwens.
 
misschien nog hihats misschien ook niet. beetje koele dingentjes dr nog aan toe voegen. en nu gouw weer housemuziek maken.

Er zitten een hoop stukjes in die van mij niet hadden gehoeven, maar de basisbeat (eerste halve minuut) is lekker.
 
ja joh? ist een overkill aan samples? ik weet dat ik t lastig vind om de rust te bewaren :)
 
Back
Top