Maak een stukje hiphop

beetje beat.. beetje nog niet! :D
loopje vandaag in elkaar gezet. werk aan de winkel!
 

Attachments

  • Neutral_2.mp3
    1,6 MB · Bekeken: 38
Geïnspireerd door Benny Hill? 8o) Nee, van mij mag het wel iets serieuzer.
 
Geïnspireerd door Benny Hill? 8o) Nee, van mij mag het wel iets serieuzer.

Maak nu jaren lang drum & bass maar moet eerlijk zeggen dat het serieuze me wel erg de keel uit begint te hangen.

Muziek is toch leuk om te maken en om naar te luisteren?
Begint me echt te vervelen zo serieus allemaal.

Klinkt misschien stom maar daarnaast eigenlijk bijna alles
wat verkoopt is ook echt totaal niet serieus.. Niet dat
ik op verkoop uit ben maar op leuke muziek dat ook leuk
is om naar te luisteren.

Ik ben ook niet "hiphop" of welke stijl dan ook.
Ben een Engeneer en misschien ook wel een beetje muzikant.
Vind het leuk om muziek te maken. Wil me niet doodergeren
terwijl ik een track probeer te maken.

Peez
 
Je moet natuurlijk de muziek maken die jij leuk vindt. En er zal ook vast wel een publiek hiervoor zijn. Al is dat na de jaren '80 wel een stuk minder geworden. Het Hip Hop wereldje is toch een machocultuurtje, dus wil je met opgewekte en/of humoristische nummers komen, dan moet je het verdomd overtuigend doen.
 
Zit wel wat in.. Maar vind de sax erg hard en schel.. Maar de beat en baslijn is lekker hoor.. Nog ff schaven en dan kan t best lekker worden!
 
Ik vind het te grappig Willy :halleluja Ik word net wakker, begin zo met werken, en ik ben nu al vrolijk :D

Die beat van Christov is ook tov maar ik hoor de bass niet op mn laptop... zo en nu douchen. :P
 
Lotuz man, ik vroeg me al af wat er me jou gebeurt was. :D
 
Nou als je er vanaf wilt. :D
 
En dan komende zomer weer spijt krijgen en er weer eentje uit de States laten overkomen zeker? Nee, laat ik nou maar even wachten totdat het gevoel weer terugkomt. 8)
 
Ik was in totaal € 695 kwijt. En nog € 100 erbij voor de filterschakelaars.

Maar terug naar de beats. Wie uploadt er een nieuwe? :P
 
Ik upload er wel ff een paar vanavond, ben alleen nog wel aan het wennen aan mn s5000 dus spaar me in de kritieken. :P
 
Helemaal niet. Meedogenloos zijn we hier. }:|
 
Hmm.. lotuz.. je linkje werkt niet hierzo... Vaagjes.. Wilde net ff luisteren of je beats nog steeds zo lekker wegbeuken..

Ik ga hier ook maar weer es kijken of ik er een hip hop beatje uit kan pompen.. ;)
 
De link klopt wel, maar er is kennelijk iets mis met Soundclick. Probeer het later nog eens.
 
Back
Top