Maak een stukje hiphop

Nou dan post ik ook maar een stukje. Een projectje waar ik meebezig ben.
 

Attachments

  • Uploaded.mp3
    1,5 MB · Bekeken: 63
Ja die uploaded vind ik een vette track
 
Die beats van B zijn echt magisch maar ik vind de rapper eigenlijk niet echt goed als ik eerlijk ben en juist ver van de greatest alive.
Maar die beats zijn wel echt supertracks.
Ik vind de flow van de rapper gewoon te saai klinken maar het kan zeker verbeterd worden door veel te oefenen en aandachtig te luisteren naar andere rappers.
 
oei die raps verneuken het behoorlijk ja, shit clipt enzo. klinkt rot en ongedefinieerd, en vooral met een dynamisch microfoontje opgenomen. overigens bestaan er al 300 rappers die zich eppo noemen.
 
oei die raps verneuken het behoorlijk ja, shit clipt enzo. klinkt rot en ongedefinieerd, en vooral met een dynamisch microfoontje opgenomen. overigens bestaan er al 300 rappers die zich eppo noemen.

Scheelt in iedergeval dat je het verschil weet tussen een condens mic en een dynamische mic :s
 
ja dus, mijn probleem is het niet dat de geluidskwaliteit van de rap de rest compleet naar beneden trekt. ik begin te vermoeden dat je die beats met soundclick hebt gemaakt.
 
dan heb je je gain te ver open geknalt en daarna de boel goed compressen zal wonderen voor je doen.
 
Ik vind die beat van Mike wel goed klinken alhoewel ik niet zo van club beats houd.
Ik weet zeker dat die beat het goed zou doen in de club.
Doet me aan Scott Storch denken.

Ik vond je andere beats mooier die ik tot nu toe heb gehoord.
 
beat van Boelie is zeker mooi.
Vind die strings vooral mooi.
 
Back
Top