X

Maak een stukje hiphop

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Thx, alles is zonder Quantize en indd niet allemaal even strak en netjes

Edit : sry vergissing, de eerste, laatste post nu is de drum wel met quantize
    www.soundcloud.com/prete-rosso-beats

Comment

Origineel geplaatst door Globeye
      Nog een...
      Goeie shit Sipman lekkre snoop dogg bassline

Access: Virus Ti2
      Dynaudio: BM15A
      Clavia: NordRack 2X
      Roland:
      TR-909 - JP-8080 - Alpha Juno 2 - Juno 106
      MOTU: 2408mk3 - MIDI Epress XT
      Mackie: Big Knob
      Emu: Orbit V2
      TC Electronic: Fireworx
      Alesis: 3630 compressor

Follow me on Facebook - Follow me on Soundcloud

Comment

my 5 cts:

http://www.electricbounce.nl/preview/Nobody.mp3

Comment

vinylbeat2
          One shots gesampeld van div. stylo's vinyl, gitaarloopje is ook van vinyl gesampeld en enigzins verknipt

vinylbeat1
          Wederom one shots gesampeld van oude vinyls, overige instrumenten komen uit HalionOne of de Kontakt2 Library en gaan door div. outboard chains heen

Freaky
          Krijs geluidje is een plectrum die over de toplock van een egitaar gaat , basgitaar is m'n 8 jaar oude , en inmidels wijlen, Koreaanse jazzbas imitatie. Snare is gesampeld van de St.Anger DVD

Niet echt hip-hop maar een jamsessie van mij, mezelf en ik (in meerdere takes opgenomen hè! )
          Funkie snipper
          oddiction.net | Twitter | SoundCloud

Comment

Origineel geplaatst door Carnivore
            vinylbeat2
            One shots gesampeld van div. stylo's vinyl, gitaarloopje is ook van vinyl gesampeld en enigzins verknipt

vinylbeat1
            Wederom one shots gesampeld van oude vinyls, overige instrumenten komen uit HalionOne of de Kontakt2 Library en gaan door div. outboard chains heen

Freaky
            Krijs geluidje is een plectrum die over de toplock van een egitaar gaat , basgitaar is m'n 8 jaar oude , en inmidels wijlen, Koreaanse jazzbas imitatie. Snare is gesampeld van de St.Anger DVD

Niet echt hip-hop maar een jamsessie van mij, mezelf en ik (in meerdere takes opgenomen hè! )
            Funkie snipper
            mooie beats Carnivore
            hebben allmaal een lekkere groove en klinkt jazzy.
            ook erg mooie sound

Comment

Origineel geplaatst door Subgroover
              Goede drive! Alleen probeer voortaan als je een drumloopje gebruikt, deze wel precies in het tempo te passen, nu loopt ie helaas niet zo lekker!
              Het tempo en de drumloop samen met het percussiespel liep precies gelijk qua tempo het is helemaal synchroon afgesteld. Maar ik met mn domme kop heb swing toegevoegd om het allemaal meer human-like te maken. Dat doen de niggaz toch allemaal toch???

Ik ben een hardcore producer en snap eigenlijk geen zak van hiphop maar vond het wel grappig klinken en ik had het idee dat dit topic met enig sarcasme in leven geroepen was dus postte ik dit.

Voortaan gewoon weer house duzz.
              Stuff: Jeskola Buzz, Behringer Truth B2031A, Behringer BCF2000, M-Audio keystation 49e, AKG171, E-mu 1616m, Jomox Xbase09, Sherman Filterbank 2.

Comment

Origineel geplaatst door DizzleXia
                Het tempo en de drumloop samen met het percussiespel liep precies gelijk qua tempo het is helemaal synchroon afgesteld. Maar ik met mn domme kop heb swing toegevoegd om het allemaal meer human-like te maken. Dat doen de niggaz toch allemaal toch???

Ik ben een hardcore producer en snap eigenlijk geen zak van hiphop maar vond het wel grappig klinken en ik had het idee dat dit topic met enig sarcasme in leven geroepen was dus postte ik dit.

Voortaan gewoon weer house duzz.
                ik vind het lang niet slecht.
                die sounscapes zijn mooi
                dat de beat niet gequantised is vind ik juist lekker bokkig
                hiphop moet niet smooth zijn
                alleen vind ik die beat veeel te hard

Comment

heb ook wat experimentjes op mn myspace staan...zijn echt nog experimentjes, maar ach, heb t iig geprobeerd, maakte voorheen ook alleen maar hardcore

www.myspace.com/mecanek
                  Nice & Sleazy does it everytime

Comment

Origineel geplaatst door machine
                    mooie beats Carnivore
                    hebben allmaal een lekkere groove en klinkt jazzy.
                    ook erg mooie sound

tnx Gangsterbiets zijn aan mij niet besteed, ik freak liever een beetje op m'n padKONTROL en overig instrumentarium

Comment

hier kan ik ook nog wel een ouwe duit in het zakje doen. Heb hem helaas niet op deze comp staan dus dan maar even via deze weg:

www.myspace.com/boohe

en dan de 3e track...
                      Let me explain to you just what i mean, let me teach you all a lesson 'bout this drummachine!

http://www.myspace.com/boohe

Comment

Me laatste project!
                        check

Comment

Origineel geplaatst door machine
                          ik vind het lang niet slecht.
                          die sounscapes zijn mooi
                          dat de beat niet gequantised is vind ik juist lekker bokkig
                          hiphop moet niet smooth zijn
                          alleen vind ik die beat veeel te hard
                          Thanks. Ik denk dat ik me toch te veel gefixeerd heb op de beat en realiseer me dat de beats niet in iedere muziekstijl zo prominent aanwezig hoeven te zijn.
                          Stuff: Jeskola Buzz, Behringer Truth B2031A, Behringer BCF2000, M-Audio keystation 49e, AKG171, E-mu 1616m, Jomox Xbase09, Sherman Filterbank 2.

Comment

http://www.speedyshare.com/291206594.html

das mijn stukje hiphop gister avond aan begonnen
                            de beat is gewoon nog een simpel loopje de rest komt wel uit me eigen vingers

Comment

Vandaag aan een nieuwe beat begonnen op basis van een lekker stabje dat ik van vinyl gehaald heb
                              Bijgevoegde bestanden

Comment

Vandaag aan een nieuwe beat begonnen op basis van een lekker stabje dat ik van vinyl gehaald heb
                                Nice! Erg hip moet ik zeggen, en dan hoppen we d'r maar op!

Comment

Of is dit geen hip hopje?
                                  Bijgevoegde bestanden

Comment

van soortgelijke strekking...
                                    Bijgevoegde bestanden

Comment

@Derek.

Misschien een hiphopbeat voor een christelijke rapgroep ?
                                      Een beetje te lief voor mn smaak zeg maar.
                                      Get your facts first, then you can distort them as you please.

Comment

Origineel geplaatst door Leendert
                                        Nice! Erg hip moet ik zeggen, en dan hoppen we d'r maar op!
                                        tnx Morgen verder Structuur, mix en nog wat live instrumentjes erbij in jakkeren en dan bidden dat die MC uit z'n winterslaaphol kruipt

Comment

tnx Morgen verder Structuur, mix en nog wat live instrumentjes erbij in jakkeren en dan bidden dat die MC uit z'n winterslaaphol kruipt
                                          vet vet vet! Hopen dat ie mc snel wakker word ja!

Comment

Working...
                                          X