Maak een stukje hiphop

Kan zo in een blaxploitation film. 8)

Vandaag trouwens deze dubbel CD gekocht:

[ame="http://www.amazon.com/Music-Politics-Black-Action-Films/dp/B002GUJ13E"]Amazon.com: Can You Dig It? Music & Politics of Black Action Films: 1968-1975: Various Artists, Various, Soul Jazz Records Presents: Music


Een hoop bekende muziek, maar ook wat minder bekende juweeltjes. En een leuk boekje erbij. :)
 
Ik zit hier gewoon de eind jaren '80 te herbeleven. Al de dope breaks van die tijd komen nu weer voorbij. Nog even in m'n SP samplen en de sound is compleet. :mega:
 
OOOh nou dan maar nog 1.... Dont say mn eq skills zijn niet de beste... wel ff graven want eigenlijk meer drumm & bass bezig...Heb een thread aan gemaakt met maak een stukje drumm & bass..... want die herrie past hier niet echt tussen .... alleemn niet onder tracks..(ja dom) onder nieuwe leden... druif die ik ben....
 

Attachments

  • r Rendered.mp3
    3,7 MB · Bekeken: 54
Die invloeden zijn inderdaad terug te horen, vind ik overigens best dope hoor!
Waar bestaat je studio uit?

Nu alleen computer nog maar.... maar voordat de computer snel genoeg was om muziek op te maken: samen met nog een maat van me a3000 2x , mpc , lexicon galmpje , compressortje , fs1r,(prophecy?) weet niet meer hoe die heet.. toen ook nog ff op eeen yamaha ex 5r gewerkt (wat een ellende was) ms 20 , gitaar etc.. en nog wat dingen...... dat wel weer allemaal overgepompt naar de computer en van daaruit weer verder gewerkt. overigens ook 5 jaar nix gedaan... tja relatie... maar ben sinds januar weer beetje bezig en bevalt weer goed en heb dr weer lol in.. weer een beetje inkomen... :dj:
 
oh ja begonnen op alesis drum machine en een AKAI s0 1? maar wel door die machines de kunst"" van t samplen geleerd... nu met dat grafishe had ik er denk ik niet zoveel feeling mee gehad... op gehoor knippen....dubbele snelheid resamplen voor t geheugen hahha... eigenlijk leuk die oude dinkies...
 
Dat vermoeden had ik al. :D
 
Back
Top