Maak een stukje hiphop

Lekker hoor U-ron, G's up, ofzoiets :P Die small dick track vindt ook niet echt mijn ding maar das weer een smaakverhaal ennuh Dion das zeker crazy shit, ik trek t wel maar de geluiden klinken heel erg vervormd voor mij? Alsof er ergens eits fout is gegaan met een mp3tje maken ofzo :D



Edit: als je je tracks via het forum wilk posten moet je op beheer bijlagen klinken nadat je meer opties hebt geklikt.
 
Lekker hoor U-ron, G's up, ofzoiets :P Die small dick track vindt ook niet echt mijn ding maar das weer een smaakverhaal ennuh Dion das zeker crazy shit, ik trek t wel maar de geluiden klinken heel erg vervormd voor mij? Alsof er ergens eits fout is gegaan met een mp3tje maken ofzo :D



Edit: als je je tracks via het forum wilk posten moet je op beheer bijlagen klinken nadat je meer opties hebt geklikt.

ja met EQ
 
Eentje uit de oude doos. Een mengelmoesje van East Coast en West Coast Hip Hop.

I like.

Eentje gemaakt nog met een jazzy feel ...
 

Attachments

  • U-Ron-Jazzy_feel.mp3
    1,9 MB · Bekeken: 55
I like.

Eentje gemaakt nog met een jazzy feel ...

Relaxed. Ik zou het jaren geleden zelf gemaakt kunnen hebben toen ik nog veel met m'n Korg X5DR geluidsmodule (die ik ook op East To The West 2000 heb gebruikt) werkte.



Het intro kan ik zelfs zeer goed waarderen, maar dan zet ik wel even m'n Hip Hop pet af. De waardering wordt wel minder wanneer de drums en zo erbij komen.
 
Heerlijk fluitje :okdan: echt zo iets van, kut afgelopen.

Die three turks kan ik wel waarderen. :)
 
Thx jongens tis een snippet en een hersenspinsel zoals de meeste van jullie tracks ook zullen zijn..

Jullie gaan mn naam onthouden.. ik heb besloten actief lid te worden. Misschien is t een idee om eens op het draadje rond te kijken dat ik net heb geopend.. ik en ik denk velen gaan er veel behoefte aan hebben.

De drums zijn idd verneukt.. komt door de samples die ik gebruikt heb.
 
En hier is weer een opzetje, beat moet nog zat aan gedaan worden en is momenteel gewoon ff gelooped voor de raps, deze worden vast ook nog wel weer een keer getaped.

Afijn, een voorproefje voor wat komen gaat
 

Attachments

  • Koester - Vibe mee.mp3
    3,2 MB · Bekeken: 48
En hier is weer een opzetje, beat moet nog zat aan gedaan worden en is momenteel gewoon ff gelooped voor de raps, deze worden vast ook nog wel weer een keer getaped.

Afijn, een voorproefje voor wat komen gaat

Ik vind hem wel tof. Maakt me in ieder geval nieuwsgierig naar het eindproduct.
 
En hier is weer een opzetje, beat moet nog zat aan gedaan worden en is momenteel gewoon ff gelooped voor de raps, deze worden vast ook nog wel weer een keer getaped.

Afijn, een voorproefje voor wat komen gaat


Deze beat had ik al van je gehoord.. Nu met rapper is het meteen een track.. Lekker!
 
Ik voel em ook wel, binnekort komt er een eptje aan met deze rapper, naast de beat tape waar ik al een tijd mee bezig ben.

Ach, jullie hebben de meeste shiz al gehoord wat daarop gaat komen dus zo spannend is dat niet meer denk ik :D
 
Die beattape ben je volgens mij al 2 jaar mee bezig :P :D Lekker weer hoor Boelie, mag ik de remix ep doen? :D :P
 
Maken jullie wel eens beats of stukjes van beats na ? Zo ja wat en waarom?

Gewoon omdat het kan en omdat het me vet leek om er een eigen twist aan te geven.

Eerste opzet... Wie kent het?
 

Attachments

  • 2k10.mp3
    568,4 KB · Bekeken: 51
Nee zegt me ff niks, wel lekkere drum geluiden yo :okdan:
 
Thanks. Het origineel is een stuk grimmiger. Nog even kijken hoe ik dat effect nog na kan bootsen.
 
Back
Top