[Track] The Famous Grouse

Of ik dit kan waarderen ?????

Man, dit is grooote klasse! Echt, dit verraadt je talent.
En die 60 moet blijkbaar niet veel onderdoen voor z'n grote 80-broertje...

:okdan: :halleluja
 
Zal wel aan mij liggen,maar ie doet et nie....Had em graag gehoord....
 
thuis deed deze track het niet maar hier op het werk wel :)
net even geluisterd.

geweldige track :okdan:

Je bent in staat om met alleen puur de sfeer en het arrangement de aandacht volledig vast te houden van de complete track. Dat is een megaprestatie vind ik aangezien de productie heel erg ingetogen is.

top werk! (weer een heckis fan erbij ;) )
 
Net ff geluisterd...

Ogen dicht en ik was plots weer heel wat jaartjes jonger en Zelda aan het spelen op mijn allereerste gameboy...Nog iemand last van mooie flashbacks bij het horen van deze toch wel schitterende track?
 
Dit is zoooo mooi, woorden schieten te kort :halleluja

Hele mooie liturgische klanken en prachtige -onvoorspelbare- harmonie. Het is niet alleen de CS die uitblinkt, het is vooral de componist en uitvoerend musicus die hier iets bijzonders heeft gepresteerd.

Meesterwerk :halleluja
 
Origineel geplaatst door Quibbler
schitterend, dankje voor deze mooie klanken!

Ik bevestig nog even deze post :)

Ik weet niet wat zo fijn aan deze track is maar ik blijf luisteren. Je creërt een compleet nieuwe wereld met een stuk muziek ofzo.

Ik vind overigens die break zo rond de 2.00 min niet helemaal geslaagd :)
 
Werkelijk Prachtig!

Die "doedelzak" is magisch gedaan!!!

:halleluja

Ik moet m'n cs ook maar weer es gaan aanzwengelen...

Meer!
 
Origineel geplaatst door Quibbler
Ik weet niet wat zo fijn aan deze track is maar ik blijf luisteren...

De harmonie is onvoorspelbaar. Dat is een heel sterk aspect, zo verveelt een track veel minder snel. Daarnaast zijn het de gekozen klanken -en dus het spectrum- door de componist die naadloos aansluit bij de harmonie. En het is met gevoel gespeeld, handmatig zonder quantiseren. De CS draagt zijn steentje ook bij. Het leeft :halleluja

Over de doedelzak valt te discusseren, het is wel hard maar juist dat contrast vind ik mooi, zeker als het begin daarna terug komt.

Hoe dan ook, op mijn iPod met 5 sterren :kroon:
 
holy sh!t

geniaal :D

het enige wat ik eraan zou doen, is, erm, achterover leunen, nog eens luisteren en me eentje inschenken :mega: en nog eentje. :mega: :mega:

wil je ons allemaal aan de cs60 hebben?
 
erg mooi ,en ik vindt de aankleding van de grouse site ook wel een compliment waard:okdan:
 
Als er iemand die gek is dan is het die VanHeckis. :D

Mooi gedaan hoor.
 
Back
Top