elektro blitzkrieg lebensraum

ik vind het helemaal niks, de titel niet en de muziek niet.
 
Laatst gewijzigd:
het lijkt een beetje op muziek die je in speelhallen uit de machines hoort komen.. alleen in mijn oren klinken veel geluiden een beetje uit toon, maar goed, sommige mensen vinden dat juist mooi.. vind t schreeuwerige geluidjes op t laatst wel leuk (en net nu ik dat typte klonk ook dit even erg zeurderig of vals tegenover elkaar)..

opzich wel geinig trackie :)
 
Origineel geplaatst door brmzz
dan verander jij je naam toch in visstick. :mega:

Titel/ presentatie is net zo belangrijk.

dat klopt, maar bij deze muziek past deze titel wel. je krijgt wat je verwacht... en dan is de presentatie weer geslaagd
 
Met zo'n titel verwacht je eerder rechtse electro punkrock van een bandje met dikke nekken, legerkleding en s**g h**l teksten.
 
Origineel geplaatst door fuse
Met zo'n titel verwacht je eerder rechtse electro punkrock van een bandje met dikke nekken, legerkleding en s**g h**l teksten.

Die associatie geeft het dus bij mij ook.
 
Maar hij heeft zijn doel wel bereikt, meer reacties dan op de gemiddelde track die hier gepost wordt ;)

-C-
 
Origineel geplaatst door C738
Maar hij heeft zijn doel wel bereikt, meer reacties dan op de gemiddelde track die hier gepost wordt ;)

-C-

Precies zal ook wel de opzet zijn geweest.:D
 
Origineel geplaatst door Roel
<<<<<<<<< voor brmzz [/B]

:halleluja

your the man...

Maar hij heeft zijn doel wel bereikt, meer reacties dan op de gemiddelde track die hier gepost wordt

-C-

nja... meer reacties op de naamgeving dan tips om het nummer te verbeteren of veranderen.

tip1 verander de naam.
 
Back
Top