[Hardcore-Acid]Preview

klinkt goed:okdan:
 
het heeft op t moment nog niet echt een hardcore feeling ..

de kick is tijdelijk dus.. als ik de track (de schets) af heb ga ik er een rauwe hardcore kick ingooien en tijdens breakjes of naar breakjes toe nog ff wat freaken met de kicks etc.

over de hi-hat zit trouwens wel een subtiele galm maar ik vind m lekker als ie een beetje rauw klinkt dan dat ie door de track heen zweeft, maar misschien mag t idd nog iets meer reverb hebben...

zal er nog eens naar kijken als ik wat verder ben..

alvast bedankt voor t luisteren en de feedback allemaal :biertje:
 
Origineel geplaatst door Lacertus
Lekkere TB303! Komt de distortion uit de Rat?

de distortion kwam uit de mengert (gain ver open gedraaid) :)
 
Ja is eerder techno als hardore.

Het lijkt eerlijkk gezegd niet een en beetj eop hardcore.

Maar voor de rest klinkt wel spacey dus.

Best goed tracky maar niet echt spannend vind ik.

Gr Huib
 
ja tis idd wat anders uitgepakt uiteindelijk.. de beat laat ik ook maar zo, en t is meer geschikt voor het acid/techno genre idd, BPM is te sloom ook voor hardcore, dus dat plan wat ik eerder had wordt m niet ..

bedankt voor t luisteren :)
 
't Is een beetje Schranz voor mijn gevoel, zeker als je dr een dikke kick onder gaat hangen :)
Ja beukt stevig :)

-C-
 
Origineel geplaatst door C738
't Is een beetje Schranz voor mijn gevoel, zeker als je dr een dikke kick onder gaat hangen :)
Ja beukt stevig :)

-C-

tis 140bpm schranz is toch meestal sneller? mja tis weer zo'n muziekje van mij wat overal weer een beetje tussenin hangt.. weet niet goed wat ik ermee aan moet.. tis inmiddels ook alweer in de vriezer beland, dus t zal weer bij een snippet blijven :stupid

bedankt voor t luisteren :)
 
Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
weet niet goed wat ik ermee aan moet.. tis inmiddels ook alweer in de vriezer beland, dus t zal weer bij een snippet blijven :stupid

is wel vaker ofnie?
 
Origineel geplaatst door Huib
is wel vaker ofnie?

vaker als me lief is, maar goed inmiddels ben ik er toch maar tegen mn zin in mee door gegaan en t trackie is bijna af, dus er is nog hoop 8D
 
ach ja als je maar bezig bent

Ik heb dat meestal met afmixen.
Daar heb ik dan niet meer zo veel zin in
 
Back
Top