[Oldschool Acid]2:10 Snippet

Resonance

Turn up the reso!
Lid sinds
30 september 2002
Berichten
4.738
Trackie is ongeveer op de helft, ik ben alvast benieuwd naar wat feedback (ook van de niet acid fans)

aub gewoon eerlijk zijn, ook als je er geen reet aan vind, laat me weten wat je er niet leuk aan vind
alle feedback is welkom dus

TB klinkt in t begin een beetje raar, dus die moet ik even opnieuw opnemen

Gebruikt: 9090 / TB / SH / Nordrack / Evolver (alleen aan t eind van de snippet)

http://download.yousendit.com/DEC3D3315CAE67ED
 
eerlijk? ik vind er echt niets aan..

de kick dreunt veel te spastisch (teveel met de compressor gespeeld?)
de 303 zou kunnen heel lekker "bubbly" klinken en dat doet hij niet (meer bass erin mag ook)

in het geheel veel dunne geluidjes..

ofwel: tis gewoon mn ding niet
mischien dat andere mensen dit wel best te pruimen vinden..
 
Kan beter ReSo..

Ik vind zelf die kick wel lekker. maar er zit te weinig drive in. Misschien ook het tempo wat omhoog. :P
Na 1.30min vind ik het wel weer tof maar wel erg afterparty.
Leuk dat je die Cymbal naarbeneden tuned voor de break ;)
 
tja.. tis natuurlijk geen hardcore of andere rag style muziek :)

het genre muziek waar ik dit voor gemaakt heb zit allemaal zo rond de 125/130 bpm
tempo omhoog schroeven wordt t al snel techno o.i.d :)

bedankt voor t luisteren
 
ik vindt het magertjes man!

pak een 808 kick er gewoon bij krijgt het ook alweer andere groove. de acid mag wel wat voller niet te veel resonance, bouw het geheel meer op. staat nu alleen delay op de acid? dat soundje wat bij de 22 seconden erin komt daar zou ik mee beginnen en langzaam de acid erin laten komen... dat bij de 31 seconden zou ik lekker in een break doen met een iets kalere acid loop. bij de 1:24 als de acid weer komt na dat breakje zow is ie lekker!

ow luisterde het op mijn laptop dus...
 
hmm... heb er al betere van je gehoord resonance:)

de track in zijn algemeen ligt me eigenlijk al niet zo, maar kan moeilijk uitleggen waarom... wel vind ik dat er ritmisch gezien wel érg veel gewoon óp de tel speelt (of hier en daar ook mooi een achtste na de tel). en dat soort ritme gaat al snel vervelen lijkt me. dus als je het één en ander verandert qua ritme wordt de track al een stuk interessanter denk ik:)
 
tijd om met iets nieuws te beginnen dus :)

bedankt voor t luisteren allemaal :biertje:
 
Back
Top