[HARDCORE] Braxxoyn - Silverer

Ja je hebt wel gelijk.

ben gewoon benieuwd tijdje geleden had ik ook een track gepost en hele maal geen reactie gekregen dus.

i'm sorry
 
Sfeertje is lekker duister. Ik vind alleen dat de kick er niet lekker uitkomt. Hij mag er van mij wat harder in.
Track zit voor wat betreft arrangement goed in elkaar. Ik vind de synths alleen magertjes.

Goed bezig!!!

suc6 verder
 
Aha ok

bedoel je de afmix van de kick t.o.v. de rest of een vollere kick.

het is niet zon super volle kick dat klopt in iederegeval.

bedankt he.
 
Origineel geplaatst door Huib
Aha ok

bedoel je de afmix van de kick t.o.v. de rest of een vollere kick.

het is niet zon super volle kick dat klopt in iederegeval.

bedankt he.

Je zou kunnen proberen om hem gewoon harder in de mix te zetten, maar ik denk dat hij ook het
nodige laag mist.
 
Aha ok

ja ik heb het een beetje vergeleken met bassen van bassen van bestaande nrs.

die vond ook niet zo erg vol klinken.

maar mischien harder.

Ik zal een kijken.

Bedankt he.

Gr Huib
 
Morge Huib,

Trackie net eff geluisterd maar vind het wel lekker klinken hardcore is nie mijn favoriet maar vind de geluiden erg cool. De nodig afwisseling hoor ik ook alleen moet ik mezelf aansluiten dat ik de kick wat op de achtergrond vind zou zekker harder in de mix mogen.

Succes met de track

Gr

Metroid
 
Ja ik heb het meer gehoord.

Ik ben al bezig met het aanpassen.

Ik mischien dat ik eens een keer wat monitoren moet gaan kopen want schiet zo niet op he haha.

Bedankt he
 
Ja lekkere track misschien de kick wat naar voren halen, en eventueel wat vocalen erbij.........

Good Luck!
 
Origineel geplaatst door ADKENDED
Ja lekkere track misschien de kick wat naar voren halen, en eventueel wat vocalen erbij.........

Good Luck!

vocalen maken muziek kapot }:| ....

wel het tweede melodietje vind ik veelste blij nog eigenlijk
 
De bass mist was laag en moet ook iets meer naar de voorgrond komen. De snare trouwens ook, die speelt een beetje een bijrol in je track terwijl deze voor wat meer power in je nummer kan zorgen.
Sommige synthgeluiden komen echter teveel naar voren en drukken de rest van de track behoorlijk weg. Bijv 1:16 blijft alleen nog je lead-synth over.

Qua arrangement vind ik het rond 0:34 wat kaal vinden. Het volume valt teveel weg, dat achtergrond geluidje zou iets voller moeten. Op zich is het ook vrij standaard, maar niet echt verkeerd.
Zo'n fade-in bij het intro ben ik niet zo'n fan van. Gewoon meteen die drums erin gooien.
 
Back
Top