(mnml house) pocketzip - kosmonaut (martin dsp elektrik kosmopolitan remix)

ROGUE85

@wearerogue85
Lid sinds
23 juni 2005
Berichten
1.722
Locatie
Leut (BE)
Jullie herinneren jullie nog wel het toffe electronummer van Pocketzip, genaamd Kosmonaut

Bij wijze van uitdaging heb ik in overleg met hem een soort van populaire dansbare minimal house remix gemaakt. Het is eigenlijk de eerste keer dat ik iets in die stijl doe.

Niets vernieuwends, alles dertien in een dozijn, kale middenmoot, en mooi binnen de lijntjes.
In totaal zijn hier een 5-tal uurtjes werk in gestoken. Maar 'k ben persoonlijk al tevreden over het resultaat tot nu toe.

Dit mikt echt op de dansvloer, en hopelijk zijn jullie het daarmee eens!
Enjoy!

Pocketzip - Kosmonaut (Martin Dsp Elektrik Kosmopolitan Remix)

kosmonaut.gif
 
Laatst gewijzigd:
lekker hoor :biertje:


ik wil zelf ook nog wel eens aan een remixje beginnen. als iemand hier op synthforum eens wat te bieden heeft, get in touch!
 
zoals ik eerder al wist te vertellen: goed gedaan!:okdan:
en het blijft cool om iets van je eigen track terug te horen in een track in een compleet andere stijl:)

lekker vage intro en dan een track waarin zeker heel wat leuke dingen zitten, alhoewel hij niet compleet mijn stijl is:) zou het inderdaad wel erg goed doen op de dansvloer:)

als je nog eens wat van me wilt remixen... :biertje: (maar dan moet ik eerst natuurlijk nog eens een track als kosmonaut weten te fabriceren:D )
 
Re: (mnml house) pocketzip - kosmonaut (martin dsp elektrik kosmopolitan remix)

Origineel geplaatst door mrt
Jullie herinneren jullie nog wel het toffe electronummer van Pocketzip

nope . . .
 
Re: Re: (mnml house) pocketzip - kosmonaut (martin dsp elektrik kosmopolitan remix)

Re: Re: (mnml house) pocketzip - kosmonaut (martin dsp elektrik kosmopolitan remix)

Origineel geplaatst door gerrie79
nope . . .

vandaar dat ik het toch even in herinnering bracht door de link erachter te zetten ;)
 
Back
Top