[probeersel] boss dr-202 improvisatie

geschirrspüler

ex pocketzip
Lid sinds
8 juni 2006
Berichten
1.470
Locatie
belgië
nu ik al een tijdje met mijn nieuwe dr-202 gespeeld had en sinds kort ook een kabeltje had om het ding met mijn geluidskaart te verbinden, besloot ik om eens iets op te nemen...
wat bij deze dus gebeurd is;)

het was even wennen om met hardware te werken en alles on the fly te moeten regelen (onder andere ook de precieze timing van het (un)muten is niet altijd even simpel), maar het is echt een leuke afwisseling op software:)
begin er stilaan ook aan gewend te raken, in deze opname zitten nog maar weinig of geen "foutjes":)

de opname vind je hier :)

eerlijk gezegd verwacht ik niet al te veel respons, maar als je toch iets wil zeggen: des te beter!:)
 
Morning pocketzip,
Lekker trackie hoor niet zoveel afwisseling maar vind dat in dit trackie nie erg. Lekker acid trackie zat net in de auto MOTOR 1 te luisteren van Gescom en dit sluit lekker aan kikke. Ben zelf ook lekker bezig maar nieuwe track kom nie lekker van de grond helaas, hoop snel weer wat af te hebben.

Laterr and have a nice day

metroid

:biertje:
 
bedankt metroid :) afwisseling zit er inderdaad niet zoveel in, ik heb dan ook maar binnen één pattern zitten tweaken.. moet nog eens kijken hoe ik het ga fixen om vlot van pattern te wisselen, want daarbij worden een aantal dingen (onder andere de mute-status) blijkbaar gereset... toch nog maar eens manual erbij halen misschien:)

heb het zelf trouwens ook niet zo makkelijk om nieuwe tracks te maken op het moment, ben net weer eens opnieuw moeten beginnen, maar hopelijk krijg ik er nog wel eens eentje klaar:) en jij ook natuurlijk:)
 
Laatst gewijzigd:
Vind het relaxed klinken...Meer wat getweak dan een complete track, maar dat geeft niet. De Dr-202 blijft een leuk bakkie!
 
bedankt lofiye:) was inderdaad eerder wat getweak dan een echte track, vandaar [probeersel] in de topictitel:)

en de dr-202 is inderdaad een erg leuk bakje:) zeker een topper wat betreft prijs/mogelijkheden wat mij betreft:)
 
klinkt leuk :)

misschien een tippie voor je om weer wat inspiratie op te doen:

lekker live gaan freaken en opnemen .. en later leuke stukjes eruit knippen en loopjes maken
verder kun je er dan evt. nog leuke dingen omheen gaan bouwen of combineren met andere loopjes die je gemaakt heb

veel plezier met je eerste hardware.. waarschijnlijk raak je al snel besmet met gearlust :D
 
geen slecht plan... alleen zit ik vaak live wat te freaken zonder mn pc erbij en kan ik dus niks opnemen... maar daar vinden we nog wel wat op:D

btw, laat die gearlust nog maar even zo tot ik een salaris heb;)
 
Back
Top