[track electro] Hollywood Freak

thnx

Ehh .. RS7000 (standaard..) een Pulse, een MicroMod en een Micron. FX zijn de RE201.

o ja en een TR606 (modded)

1 take opname..
 
sfeer is inderdaad dik in orde!:okdan:

heb wel wanner de kick erin komt de indruk dat er iets niet klopt qua compressie... kan niet in detail treden omdat ik er zelf nog volop mee aan het worstelen ben, maar het lijkt alsof er iets niet helemaal lekker zit...
 
Origineel geplaatst door pocketzip
sfeer is inderdaad dik in orde!:okdan:

heb wel wanner de kick erin komt de indruk dat er iets niet klopt qua compressie... kan niet in detail treden omdat ik er zelf nog volop mee aan het worstelen ben, maar het lijkt alsof er iets niet helemaal lekker zit...

thanx, en mee eens! Ik heb ook het idee dat het nog niet lekker zit.. Mijn ervaring is dat je dan veel langer op de mix/afwerking moet zitten om het goed te krijgen en eerlijk is eerlijk ik heb deze een beetje in een uurtje ofzo afgemixed...

R
 
yup :D

fijne bak die Micron trouwens! ook op het gebied van drums en patterns(hier niet gebruikt)
 
Lekkerrr! Vind de strings eigenlijk het minst.. te veel gehoord denk ik, maarrr, wat je speelt op die micron-strings is wel okee! Vind de beat en de bass echt cool, kan ik lang naar luisteren zonder dat er iets anders hoeft te gebeuren. De freaky sequence die er halverwege bijkomt en naar het einde losschiet is briljant.

Wat die compressie betreft: heb je compressie over de hele mix gegooid, of alleen over de bass en beat? De kick drukt idd. e.e.a. weg, wat ik op zich niet zo heel erg vind, maar als je het laat pompen, doe het dan met overtuiging.
 
Leuk nummer op zich.
De mix kan idd nog wel wat beter.
 
Origineel geplaatst door Arv
thnx

Ehh .. RS7000 (standaard..) een Pulse, een MicroMod en een Micron. FX zijn de RE201.

o ja en een TR606 (modded)

1 take opname..

Die kick komt ook uit die TR606? Heb je daar een tonalmod op?? Ik hem zelf geen 606 maar die kick is heeeerlijk :okdan:
 
hee ik vind je track vet hoor...

Misschien nog een extra climaxje in het 2e deel idd...

Wat heb je precies gedaan met de re-201? ik hoor wel delays over de percs i.i.g. erg cool....
 
Back
Top