[track - minimal] Twitch My Beat

Phony

Gegeristreerd lid
Lid sinds
8 mei 2004
Berichten
519
Hey.

Ik ben bezig geweest met een minimal achtige track. Graag zou ik wat commentaar krijgen over opbouw, sound, feel, etc.

Twitch My Beat

Het idee was/is redelijk minimal, underground, beetje zweverig, maar toch met genoeg tempo en energie. Tevens is het een 12"/mixbare versie.


Tnx.
 
leuk trackie, maar de stemsample komt veels te vaak; waardoor die op de zenuwen gaat werken, en dat acidbassje zou ik wat minder resonant doen voor grote delen van de trek (of een ander geluid of sequence). de pad is mooi en de beat ook.
maar die stem, weg er mee, of misschien 4 of 5 keer in de hele trek.
ik vin de stukken zonder dat extra acidbasje mooier dan met, maar misschien is dat persoonlijke smaak naar wat ik meer vindt kloppen bij elkaar. De funk die t einde van de trek heeft moet je volgens mij vasthouden en daarvoor nog wat offers maken, maar goed ik stuur nu wel meer aan op meer diepte en dat moet maar net je keus zijn.
 
stem komt inderdaad veel te vaak...

voor de rest: ben niet echt thuis in de stijl, maar vind hem wel leuk:) acidbasje ook, al mag het in dit soort tracks idd iets minder aandrukkelijk aanwezig zijn
 
vind die stem wel meevallen .. lekker diep met die gefilterde filter stabs erachter .. ik vind die acid lijn juist net iets te .. daar mag wel wat meer variatie in wat mij betreft..
 
tnx, ik ga even naar de vocaaltjes en de acid lijn kijken :)

Misschien nog meer mensen met tips/suggesties? Alles is welkom :)
 
Origineel geplaatst door shrimppleaser
jammer :(
kan je trackje niet downloaden.. :engel: :confused:
ben eigenlijk wel benieuwd dus als je em op een andere manier kan sturen ofz:{

Misschien dat de server er even uitgelegen heeft ofzo? Want hij doet het nu gewoon.
Probeer het nog eens zou ik zeggen.
 
hij doet het !

en klinkt erg lekker ! lekker funky maar idd het stem sampletje komt beetje vaak voor
je kan dat stukje ook lekker rekken met een simple delay'tje en dat in een leeg stukje gooien dat zal wel lekker klinken dan ff flink laten echo'en en dan weer je begin beat .
tis maar een suggestie :)
vet hoor !!
 
Back
Top