[tekhouse] Pjotr G - Full House

Pjotr G

funky lid
Lid sinds
1 november 2001
Berichten
4.580
Locatie
Nieuwkoop
Da cleane kan wel hoor. Meer fx qua mix past wel denk ik. Dan gaat de mix net iets meer leven want nu lijkt hij wat plat zeg maar.
Denk dat de kick tov de rest tikkie te hard staat. De stem mag wel wat harder (en rotter).
 
Z000W :) Dat klinkt erg lekker. Helemaal mijn ding.
Hoeft voor mij eigenlijk niets aan veranderd te worden. Die lekkere dikke beat, daar houd ik wel van.
Misschien alleen ietsje meer mid erin, dat mis ik een klein beetje.

Dit zou ik zeker wel draaien tijdens een lekker vaag setje :)
 
tot 0:51 is het iig lekker
nmu nog even verder luisteren
 
kikke track

toch rustig net niet minimaal toch techno, knappe mix en een stemsample die de track altijd herkenbaar zal houden.
zo herkenbaar dat ik het gevoel had dat ik de stemsample al kende.
moopi subtiel acidlijntje ertussen

ik ben fan
 
Zeer goede track, maar dit is niet de eerste goede track die ik hoor van pjotr. Ik kan eigenlijk niets negatief zeggen over dit nr.

:okdan:
 
ik vind het ook wel een lekker nummer zeg. Alleen had ik misschien nog wat meer vuile drumsamples of wat meer fx gebruikt, maar dat is persoonlijke smaak.
 
ja 3 tot dusver:

Pjotr G vs Jay Rico - Sidney Poitier/Spayl (Minimal Sound Noise)
Mindcrawler vs. J.Pepper - Schulten (+ DJ Joop rmx) (Media Records Germany/ZYX/Airmass Music)

en remix
Lost Angeles - In Motion (+ Mindcrawler mix) (Airmass Music)


en er staat nog wat op stapel
 
Punt 1: IK doe 't je niet na. :halleluja
Punt 2: Had na 2:15 ook wel zoiets van een break een een scherpe snelle hi-hat om het nummer effe te versnellen zou misschien een optie zijn. Nu loopt de beat door van begin tot einde. Qua klankbeeld klinkt het lekker en professioneel hier. Complimenten.
 
Back
Top