X

[tekhouse] Pjotr G - Full House

Collapse
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

[tekhouse] Pjotr G - Full House

Hey mensen,

Ik heb weer een nieuw trackje afgebakken. Het is dit keer n soort acid tekhouse, met mijn eigen vocals erin.

Download:
    http://www.whiteroachproductions.nl/...Full_House.mp3

Ik hoor graag wat jullie denken!

Groeten PJ
    All rhythm evolves around the kick...
    Gear List: Roland MC-307, Roland TR-606, Roland TR-909, Yamaha DX-7, E-mu ESI4000 turbo, 2 x Zoom rfx-1000, Tascam M2524, Tapco 100M, Clavia Nord Rack 2, Korg MS2000r, Korg Electribe ESX, Korg KAOSS Pad 3, Roland Alpha Juno 1, Clavia ddrum 4 SE, LEM CLX2, Zoom 505II, Electro Harmonix Electric Mistress, Lexicon MPX110, Tannoy Reveal Actives, e-mu 1820m

Lekker beatje enzo
    Het klink wel net ietsje te clean voor het soort muziek (heb ik het idee).
    Klats, Boink, Klets

Comment

Da cleane kan wel hoor. Meer fx qua mix past wel denk ik. Dan gaat de mix net iets meer leven want nu lijkt hij wat plat zeg maar.
      Denk dat de kick tov de rest tikkie te hard staat. De stem mag wel wat harder (en rotter).
      Het gaat er niet om wat je hebt. Maar wat je ermee doet.

Comment

Z000W Dat klinkt erg lekker. Helemaal mijn ding.
        Hoeft voor mij eigenlijk niets aan veranderd te worden. Die lekkere dikke beat, daar houd ik wel van.
        Misschien alleen ietsje meer mid erin, dat mis ik een klein beetje.

Dit zou ik zeker wel draaien tijdens een lekker vaag setje

Comment

lekker hoor, lekker gefreak, maar idd nog wel meer tot het gaatje gaan. Ik wil allen hoeken vand e kamer zien
          http://soundcloud.com/muffstuff

Comment

tot 0:51 is het iig lekker
            nmu nog even verder luisteren

Comment

kikke track

toch rustig net niet minimaal toch techno, knappe mix en een stemsample die de track altijd herkenbaar zal houden.
              zo herkenbaar dat ik het gevoel had dat ik de stemsample al kende.
              moopi subtiel acidlijntje ertussen

ik ben fan

Comment

Hee Pjotr,

Kan de track erg waarderen. Klinkt erg lekker. Dat hij wat clean is maakt niet uit. Tracks hoeven niet altijd boordevol met sounds en drums te zitten.

Cool

Later en succes

Metroid
                http://www.myspace.com/markidm

http://home.planet.nl/~fran1288/

Just check it out

Thank you for Trying.

Comment

Goeie track!

Comment

Zeer goede track, maar dit is niet de eerste goede track die ik hoor van pjotr. Ik kan eigenlijk niets negatief zeggen over dit nr.

Smakelijk!

Comment

ik vind het ook wel een lekker nummer zeg. Alleen had ik misschien nog wat meer vuile drumsamples of wat meer fx gebruikt, maar dat is persoonlijke smaak.
                      New Beat Terrorist Group

Comment

een break had van mij wel gemogen, toch lekkere track, nice vocals

Comment

klinkt goed!

ik hoor wel vaker goeie trackjes van jou
                          heb je releases?

Comment

ja 3 tot dusver:

Pjotr G vs Jay Rico - Sidney Poitier/Spayl (Minimal Sound Noise)
                            Mindcrawler vs. J.Pepper - Schulten (+ DJ Joop rmx) (Media Records Germany/ZYX/Airmass Music)

en remix
                            Lost Angeles - In Motion (+ Mindcrawler mix) (Airmass Music)

en er staat nog wat op stapel
                            All rhythm evolves around the kick...
                            Gear List: Roland MC-307, Roland TR-606, Roland TR-909, Yamaha DX-7, E-mu ESI4000 turbo, 2 x Zoom rfx-1000, Tascam M2524, Tapco 100M, Clavia Nord Rack 2, Korg MS2000r, Korg Electribe ESX, Korg KAOSS Pad 3, Roland Alpha Juno 1, Clavia ddrum 4 SE, LEM CLX2, Zoom 505II, Electro Harmonix Electric Mistress, Lexicon MPX110, Tannoy Reveal Actives, e-mu 1820m

Comment

Punt 1: IK doe 't je niet na.
                              Punt 2: Had na 2:15 ook wel zoiets van een break een een scherpe snelle hi-hat om het nummer effe te versnellen zou misschien een optie zijn. Nu loopt de beat door van begin tot einde. Qua klankbeeld klinkt het lekker en professioneel hier. Complimenten.
                              Gear: Kawai K5000W, Korg Z1, Yamaha DX27, EMU Orbit-3, Novation Drumstation, Triton Rack + Sequencing/rec: Ardour 3.0, 2x AudioDelta 1010lt, Active Genelec Monitors.

Comment

Working...
                              X