Orchestral / Filmmuziek - graag feedback

anthonievos

Stamgast
Lid sinds
12 januari 2004
Berichten
189
hallo

ik heb een soort van orchestral filmmuziek stuk gemaakt. Hoe de genre precies heet kan ik ff niet opkomen.
Het is gemaakt met Edirol Orchestra

Orchestra Filmmuziek

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden

Thnx,

Ltrszz
 
Weer eens wat anders dan het vele "boem boem boem boem" muziek wat hier vaak te horen is. (Niet dat ik trance/dance/ambient/whatever niet kan warderen... kan ook erg mooi zijn..)

Opzich leuke arrangement, toch paar opmerkingen:

Af en toe is het bijna helemaal stil (0:32 / 0:43 / 1:30). Opzich zijn stiltes niet slecht per definitie, maar de stiltes in deze track komen wat onnatuurlijk over. En het midden stuk klinkt een beetje uit de maat en een beetje ingeblikt.

Ik hoop dat je iets met deze info kunt. Ik kom wat negatief over, maar ik vind je track wel geslaagd hoor! :biertje:
 
Knap gemaakt, ik vind alleen die grote trom niet mooi eronder. Het klinkt nogal blikkerig, niet open, ik denk dat dat niet in de mix op te lossen is, maar aan de geluiden ligt.
 
Dit zou idd zo ergens onder een film kunnen!
Ik mis inderdaad ook een stukje rust in het spel, met wat meer melodie thema. Maar dat is voor de objectieve luisteraar denk ik.
Waarschijnlijk gebeurd er in de film van alles op dit moment en dan past deze muziek er goed bij natuurlijk.

Maar erg goed gemaakt hoor!

:okdan:
 
Thnx

Ik deel de mening ook wel een beetje dat het een beetje aan elkaar geplakte climaxen zijn.
Maar voor onder een film of zo past het wel. Van die spannende, verrassende :confused: :stupid :luv: :smeris: :maffia: :mexico: momenten in een film.

Zal hem eens wat beter uitwerken, een meer vloeiende lijn erin.

Ltr
 
Origineel geplaatst door Tactic
Knap gemaakt, ik vind alleen die grote trom niet mooi eronder. Het klinkt nogal blikkerig, niet open, ik denk dat dat niet in de mix op te lossen is, maar aan de geluiden ligt.

Klopt, vooral de blazerssectie komt mij zeer onnatuurlijk over.
Maar niettemin fijn gedaan! :okdan:
 
Thnx for the feedback!

Ik wou dat ik deze track kon bespelen met de Vienna Vst's maar helaas heb ik geen 9200 euro over en geen 550 gig hard disk :D

Maar ik heb de track aangepast:

de link

Orchestral Film Muziek

ben benieuwd!!!
 
Ik wou dat ik deze track kon bespelen met de Vienna Vst's maar helaas heb ik geen 9200 euro over en geen 550 gig hard disk


Met Opus 1 van Vienna kom je een heel eind, ook zou je aan "symphonic ochestra" van East-west kunnen denken.

De track is leuk gedaan.
 
Wat ik laatst had gemaakt was ook film muziek, maar dan anders. Kheb ook eentje ooit met iemand voor een actie scene gedaan. :)
 
Back
Top