hardbeat style

r2o

0906 d's een lekker synth
Lid sinds
7 december 2005
Berichten
1.035
Locatie
-
Ik even lopen schuiven met wat oude softeware: gebruikt Reaktor, fm7 natuurlijk rebirth en een distortion pedaal. Ik ben redelijk nieuwe hier. ik veel gelezen op het forum dus nu een track van ikke, elke reaktie is welkom. Ook voor de mix wat ik nog niet echt goed onder de knie heb. Ik hoop dat het ook niet echt dof klinkt hier is een direkte naar de mp3link en klik
 
vergeten er bij te vertellen dat er ook nog zang over moet komen en K Legacy sounds er tussen door dus is hij eigenlijk nog niet helemaal af.
 
hij klinkt hier wel een btje doffig
maar ik vind het wel een zeer vette track ik zou der maar geen zang over zetten}:|
 
Maar dan gaat mijn vriendinnetje huilen ;{ Ik heb het eigenlijk al belooft. wel bedankt voor je reaktie
 
Sorrie, toch een schopje. verder niemand enige mening. R
 
@Niel het is niet helemaal wat je denkt ze doet echt mee aan muzikale projectjes en om dan te zeggen dat ze op het laasts niet mee mag doen is niet echt eerlijk lijkt mij. ff 2thepoint vind je het geinig of moet ik nog aan iets denken de volgende keer dat ik er achter zit. ik hoop dat je nog reageert gr Ronald
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top