[ambientachtig] spectralis trackje

mc_kwok

Proffessjonel Zeezoogdier
Lid sinds
8 juni 2004
Berichten
3.125
Locatie
Katwijk
Bij deze ook van mijn kant eens een onschuldig stukje muziek:

luisteren

Spectralis only.

:)
 
Komt melancholisch over, vooral door de strings...
Lekker sfeertje..

Vooral doorgaan ;)
 
Spectralis?

Dat kan toch niet goed klinken :stupid .





zal eens luisteren :)
 
D00p!

S P E C T R A L I S !

:D

Echt netjes man....mooie drums en lekker sfeervol! Wembley kom maar op! 8~
 
Sfeertje!!! goed op weg hoor.
afmaken :D
 
Bedankt voor het luisteren allemaal. Tjonge, zoveel positieve reacties worden zo'n stoere jongen als ik bijna teveel :D
 
lekker :)

ik hoorde alleen niet dat die paddingessen ook uit de speck kwamen.. de rest vrij duidelijk speckig vind ik
de bas en drums voornamelijk

maar lekker trekkie man :)
 
Lekker sfeertje (om bij de overige opmerkingen aan te sluiten), aparte sounds vind ik, past er goed bij.

Ik vind dat 'ie nog meer kan grooven, hij komt voor m'n gevoel net niet helemaal los. De opbouw is in eerste instantie goed, maar op de break halverwege na blijft het oppervlakkig, met name de drums voegen weinig meer toe aan de groove. Misschien is dat wel je intentie, maar ik zou er nog wat meer opbouw in proberen te krijgen, subtiele percussie, hoge strings etc.
 
wat een toffuh treck man !

Gr JD:) :okdan:
 
net uit mun bed moment is zojuist stuk fijner geworden. puike track!
bigup! :koffie:
 
Ja lekker. Spectralis rulez! Gelukkig klinkt het niet meer zo lo-fi als vroeger de VA's van quasimidi.
 
Leuke track. Net helemaal mijn smaak, maar 't zit aardig in elkaar. 't Bevestigt wel mijn idee van de Spectralis: niets voor mij ;).
 
Origineel geplaatst door Dr. RiPsaw
Lekker sfeertje (om bij de overige opmerkingen aan te sluiten), aparte sounds vind ik, past er goed bij.

Ik vind dat 'ie nog meer kan grooven, hij komt voor m'n gevoel net niet helemaal los. De opbouw is in eerste instantie goed, maar op de break halverwege na blijft het oppervlakkig, met name de drums voegen weinig meer toe aan de groove. Misschien is dat wel je intentie, maar ik zou er nog wat meer opbouw in proberen te krijgen, subtiele percussie, hoge strings etc.


+1
 
Origineel geplaatst door Ridder
Je kunt er ook andere stijlen uit krijgen hoor :)
Ja dat weet ik. Maar 't gaat me om de klank, niet om de style.
 
Back
Top