Hip Hop - Boom biddy bye bye .. remix

Nog even schuiven met de vocals idd. Nu is het net alsof die gasten niet kunnen flowen. De stijl is niet helemaal mijn smaak, maar wordt aan het eind van de track (vanaf 02:25) interessanter. En de drums mogen wel iets meer op de voorgrond. Back to the lab! 8)
 
idd, vocals flowen niet lekker.... verder echt wel okay dit... :okdan:
 
wel ok maar met de acca er niet goed naast is wel erg storend..

gooi m er dan uit ofzo.. het is niet zo moeilijk toch m er goed op te zetten?
 
haha hehe tanx mensen ... ik vindt mugz ook beter !! hahah

;)

Tis gewoon iets wat ik die dag gemaakt hebt .. beetje hip toch wel .. iets wat helemaal nieuw is voor mij !

bedank voor het commentaar !!

Ik heb de vocal nog eens eronder gezet wel wat beter denk .. maar nog niet lekker .. misschien kan iemand mij vertelen hoe ik dat goed eronder kan zetten ... loop nu zelf te mixen met mp3 pc mixers .. op slecht gehoor zeg maar !

ier heb je de update en de kale versie .. de nieuwe versie met een wat opgepompt geluid ...

http://mtech.electronicz.nl/rmxbrealwyclef.mp3

nieuwe acapella versie .. ook nog niet helemaal lekker .. haha

en de schone versie nog niet opgepompt !!

http://mtech.electronicz.nl/hopflop.mp3

cheers
 
Waar heb je de beat mee gemaakt? Heeft Globeye gelijk dat je Reason gebruikt hebt? Zo ja, dan kun je de acapella laden als sample in één van de samplers en zowel met MIDI (het moment van triggeren) als het startpunt van de sample de acapella goed laten lopen.
 
Hee lotuz ... thanx man

Die beat komt uit reason 2.0 uit de redrum drum computer...
En die baskses komen uit de malstrom ///

Ik zal eens goed gaan kijken bij de sampler ....
Loop wel vaker met wat beatz waar ik dan voor de gein ff wat vocals overleg .. in het begin klinkt wel ff .. om dat het toch wel wat toevoegd aan de beat (meestal ) haha .. maar naderhand als je er ff op ga letten ... hahahah ... mmminder !

lijkt me erg stoer om die vocals met beat erg goed te fuseren .. !

Cheers
 
heb de laatste versies gehoord en vind 'm goed gedaan:)

ik hou wel heel wat meer van je electro en breakbeat tracks, maar binnen zijn stijl is deze ook goed:)
 
Back
Top