Voor de eerste keer piano (synth) , gitaar en bass in een nummer gedaan (test)

DTmaster

Ingeburgerd
Lid sinds
25 november 2005
Berichten
93
Hallo


Ik heb even wat nummers opgenomen, normaal begin ik altijd gelijk de gitaar in te spelen maar ik heb het dit keer anders aangepakt door een heel nummer in spelen met alle instrumenten die kan. het resultaat is wel redelijk alleen ik kan niet drummen dus vond ik het jammer dat dat Digitaal was maar ja toch heeft mij dit 3 dagen geduurd om af te mixen , wou eens testen waar mijn max ligt .. hoor graag reacties alle meningen zijn welkom !!!

anyway dit zijn ze , ga even naar mijn webpage http://www.putfile.com/dtmaster en dab zie je die nummer , gewoon erop klikken en thats it .... das voordelig :)

/Level-42---Lessons-in-love
Something-about-you-68[/url] (deze is volgens mij het beste gelukt !!!

Level-42---Hot-water
runningg-in-the-family

Level 42 - Running in the family

Level 42 - Something about you

Me gear hiervoor gebruikt is.

- KORG Triton
- Fender Ultrastrat 99
- POD XT
- Cool edit pro


PS: ik ga in een level 42 cover spelem dus daarom wou dit eens doen , mocht het zijn dat ik een ander instrument moet spelen dan ben ik teminste voorbereid of niet hahah


Greetz

DT
 
Laatst gewijzigd:
tweede en vierde doen het bij mij niet. Ben je van oorsprong bassist?
 
zou iemand een reactie willen geven want omdat ik geen pianist bent kan ik jullie hulp wel gebruiken , maar waar blijven jullie :) ( hahahah


Bedankt


PS : ben eigenlijk gitarist maar ik wilde eens wat anders , nou.. was het de goede move of moet ik toch maar weer terug naar die 6-string

tell me
 
niemand ? jammerzz , kijk morgen maar weer , ik weer dat dit niet jullie style maar beordeel mij liever om me spel das belangrijker !!!
 
he dtmaster wat grappig om jou hier ook te zien ipv alleen op gitaar.net hahahha

ik vind je toetsen wel goed klinken hoor....misschien een klein beetje houterig kwa snelheid (van akoord naar akoord) maar dat kan ook aan je "release" liggen van je synth.

je hebt nu de attack heel kort staan wat ook moet volgens mij bij dit nummer maar hij mag het akoord wel een ietsie pietsie langer aan houden als je van akoord wisseld.

dat je een rete goeie sologitarist was wist ik wel hahaha maar dat je ook zulke toets partijtjes speelde wist ik niet:biertje:
 
Hey , leuk de eerste reactie

:)


ff ingaande op je reactie , met die synth partijen "mischien ken je level 42 niet zo goed maar zo moet geloof ik" !!!

Maar.... geef mij even het nummer waar je dat bij vond (mischien wel allemaal :) haha .. als je mij dan vertelt waar enzo dan ga ik nog een luisteren want ik kan moeilijk nu iets met je mening doen !!!

Thanx


DT
 
ik ben 33 dus ken level42 prima!!....haha gaat mij om beide nummers. maar het kan ook heel goed "smaken verschillen" zijn.

ik vind het net iets te strak maar dat is wel muggestiften hoor...
 
dat kan ook best maar van nature ben ik niet zo check mijn andere nummers maar , MAAR het was erg tricky omdat allemaal te doen ik moest de bass leren , piano leren en de gitaar leren om al deze nummers te doen , nu zat het mee dat ik de bass van Hotwater kende maar dat Intro was zooooooooooooooooooo lastig ik heb denk wel 30 takes moeten doen voor dat ik hem goed had , irritant daarbij was dat ik geen drumklik van 4 seconden hoorde waarbij ik kon invallen , nee ik was gewoon constant bezig met aftellen (1 2 3 e en dan het intro.... was lastig !!!

Een reden is daarom dat ik alles erg op de seconde heb moeten doen maar de gitaar ging wel soepel :) tja da kan niet anders ben ook een gitarist !!
 
PS: welke heb je trouwens geluisterd omdat je het hebt over BEIDE nummers , ik had er 4 gemaakt dus , da snap ik niet ??? :)
 
o ik had er maar 2 in je rar bestandje staan......putfile werkt bij mij niet.

ik ben michiel "blade rh4-classic" op gitaar.net dus heb al heel wat werk van je gehoord:halleluja en die bas is ook knap ingespeeld (ik dacht dat het een backingtrack was en dat je alleen de synths had ingespeeld hahaha)

je had dit topic ook in gitaar.net staan alleen ik op 1 of andere reden geen putfiles openen.
 
das raar welke oplossing moet ik voor jouw dan zoeken om mijn werk aan jouw te laten horen want heb je eigenlijk ooit wel iets van mij gehoort dan :)

Omdat ik zet altijd alles op putfile.com !!



aangezien ik dit bericht zie neem ik aan dat je nog nooit wat hebt gehoordL: Auteur: michiel "blade rh4 classic" (---.upc-f.chello.nl)
Datum: 26-08-2006 18:30

ik wil graag luisteren maar putfile kan ik niet openen hij crasht dan altijd????? kun je ze niet ff op soundclick zetten of zo
 
Back
Top