[ambient] nieuw trackie

Nou dit is genieten hoor.
Mooi gespeeld met de LFO's van de XP.
De balans van de geluiden is erg mooi.

Begin steeds meer van die Roland sound te genieten want ook al zit er een digitaal randje aan het heeft wel iets 'breekbaars' en dan geeft het dit soort muziek toch wat extra.

Kon het toch niet laten om nog wat met de mix te goochelen.
Heb het hoog opgefrist maar sjemig wat een boel ruis!
De mix an sich kan wel wat meer helder gemixed worden, maar dan wel zo 'ruisloos' mogelijk opnemen.

En als je XP een digitale uitgang heeft en je geluidskaart een digitale ingang. Gebruiken! Maar zou serieus over een 24bits geluidskaart ga nadenken. Dat heeft als voordeel dat VST's beter klinken en je beter met de ruis kan wegpoetsen.
 
wauw :)
doet me zeker denken aan bioshpere of global communication ...heerlijke muziek in het donker .. met een dikke joint erbij .. hmm ;)
 
chille muziek! Mooie geluiden! Lekker vol. Sommige geluiden deden me zelfs aan mijn oude jx-3p denken.. maar dat kan ook door de hoeveelheid ruis komen hihi :)
 
thx!
tsja de ruis hoopt zich lekker op als je op een sblive een paar partijen beetje zacht opneemt in Cubase, en dan het geheel vanuit cubase in cooledit opneemt (dus weer extra ruis), en dan normalize doet waardoor de waveform 3 keer zo groot werd
...maarja toen had ik geen zin om overnieuw te beginnen :P
 
Heel mooi gedaan !! Ik zit zelf qua sfeer een beetje te denken aan het Antartica werk van Vangelis... mooi, de juiste balans tussen een repetitieve backbone en steeds genoeg variatie om geboeid te blijven luisteren. klasse!
 
nice stuff !!!

ben wel voor beetje nice ambient, ben alle track uit het project aan het binnen halen... benieuwd wat voor moois er nog tussen zit :)
 
Back
Top