[track] ruige breakbeats en dikke bassen

begint lekker luchtig, dan wordt ik inderdaad wakkergeschud door een scheurende baseline :) af en toe een beetje aphex-twin erdoorheen. (track mag misschien een beetje meer bas hebben, maar misschien persoonlijke smaak.)

voor de rest cool :)
 
Vette percussie skillz!!! Vette shit gast. Alleen er mag wel een dikke bak laag in je baslijn komen :) Als je dat erin propt draai ik m in mn radio show :)
 
:halleluja :halleluja :halleluja
Wow, wat een dikke track!! Alleen mis ik idd wat in het laag...
Lekker hoor!
 
Daar wordt je wel wakker van.
 
ya nice one

grimey baslijn (moet dikkere sublaag maar dat is al door dit halve forum gezegd hierboven) en goede flow

kzou die breakbeats alleen niet echt ruig noemen ;D

eerder een beetje clean en soft maar ok, ik ben misschien teveel 210bpm breekkoor gewend:)
 
dat klinkt best goed in elkaar geknutseld zeg... maarehm ligt t nou aan mij of zit er gewoon bijna niks onder de 75 hz? of i.i.g veel minder dan zo'n bas zich kan veroorloven ;)
 
Je moet proberen je beeats funkier te maken, want zoals ze nu zijn hebben ze niecht echt veel groove.. De bas mag ook wat zachter in de mix en wat meer laag hebben. Het is per slot van rekening bas, nietwaar ;)
 
had m al gehoord :) vettig

die culture vulture is echt veeeeeeels te bruut voor je, beter als ie hier even komt logeren :D

die bas wordt er zooo mechanisch van. rauwwwwww

door die cv ligt ie wel behoorlijk wat in het midden ja, maar das juist lekker

[edit]als je dr nou s een dikke juno60 doorramt ipv van zo'n softsynthje, dan heb je ook nog laag hehe :D [/edit]
 
iedereen bedankt voor de feedback! :okdan:

de bassline is een absynth-dingetje door de culture vulture heen.
mist duidelijk nog wat laag merk ik, dus ik zal snel effe een nieuwe versie uppen met meer sub erin!

@kat yikadi> als ik funky beats wil, maak ik ze wel...deze beats grooven imo meer dan genoeg
 
Back
Top