[tech] technasia - cyclone (martin dsp eye of the storm remix)

ROGUE85

@wearerogue85
Lid sinds
23 juni 2005
Berichten
1.722
Locatie
Leut (BE)
Voor de leut tussendoor eens iets harder te werk gegaan als anders, en nog eens een gouwe ouwe uit de kast getrokken en afgestoft. Toen ik pakweg 7 jaar het origineel hoorde draaien door Dave Clarke in zijn radioshow, was ik er al compleet gek van!

Eerste keer ook dat ik de automation echt in Cubase zelf doe, dat gaat vanaf nu vaker gebeuren!
Misschien dat ik in deze mix sommige dingetjes nog wat ga tweaken eens hier de monitors terug aan mogen (examentijd ;)), nu is't nog zuiver op headphones gemaakt.

technasia - cyclone (martin dsp eye of the storm remix)
 
Hij is wel leuk, het origineel is wel heel erg weggedrukt (wat goed en slecht kan zijn). Doet me bijna aan een Umek track denken behalve dat de bassdrum daar niet zo zou zijn.

Leuke track maar weinig onderscheid van de meute.......(terwijl het origineel dat juist wel doet).

Mix is ook netjes!
 
Origineel geplaatst door Acidfever
Hij is wel leuk, het origineel is wel heel erg weggedrukt (wat goed en slecht kan zijn). Doet me bijna aan een Umek track denken behalve dat de bassdrum daar niet zo zou zijn.

Leuke track maar weinig onderscheid van de meute.......(terwijl het origineel dat juist wel doet).

Mix is ook netjes!

Je hebt gelijk hoor, niets onderscheidt dit van een andere track. :L
Voor een Umek track zitten er mss wel iets te veel percussie elementen in, die houdt de drums toch nog meer basic, imo.

De melodielijnen zijn trouwens niet het origineel, maar 4 z3ta+'s.
 
Origineel geplaatst door mrt
Je hebt gelijk hoor, niets onderscheidt dit van een andere track. :L
Voor een Umek track zitten er mss wel iets te veel percussie elementen in, die houdt de drums toch nog meer basic, imo.

De melodielijnen zijn trouwens niet het origineel, maar 4 z3ta+'s.

Desalniettemin knap gemaakt hoor....kost mij erg veel tijd om een dergelijk productie op zo'n punt te krijgen!

*D
 
zow die moet ik thuis even checken... Umek en Technasia zijn wel helden van mij, kijken wat het geworden is....
 
Hier staat een fragmentje in slechte MP3 kwaliteit.

Is uit een mix dus vanaf 6 seconden is het pas Cyclone. Vette track hoor....als je van dit soort techno houd dan!

Ik wel iig! :{
 
Origineel geplaatst door stone
zeer goede remikx, goeie beats, samenhangen, je moet het eens opsturen naar die mannen

Ik heb ze inderdaad een mailtje gestuurd maar verder ben'k er niet veel mee van plan, omdat het niet echt representatief is voor wat ik anders maak :)..

Nieuwe versie online trouwens..
 
super! die arp/lead is dan ook geweldig.

Goeie remix. hier ga ik wel op feesten!

:dj:
 
Dank :W
Denk dat'k 'm zo ga laten gelijk hij nu is, eens aan iets zonnigers beginnen met de zomer in zicht.
 
Vind ik erg vet klinken, perfecte mix wat mij betreft. Hier knalt ie in ieder gveal heel erg vet uit de boxen. Vooral die kick is vet als ie erin komt, en daarna dat diepere basgeluid dat opkomt. Kan het origineel niet voor de geest halen dus weet niet hoeverre dit allemaal geript is, maar hoe het ook zij: goed werk!

Laat ik mijn enthousiasme dan ook nog maar op een vrituel verantwoorde manier uiten: :)
 
Origineel geplaatst door Fokov
Vind ik erg vet klinken, perfecte mix wat mij betreft. Hier knalt ie in ieder gveal heel erg vet uit de boxen. Vooral die kick is vet als ie erin komt, en daarna dat diepere basgeluid dat opkomt. Kan het origineel niet voor de geest halen dus weet niet hoeverre dit allemaal geript is, maar hoe het ook zij: goed werk!

Laat ik mijn enthousiasme dan ook nog maar op een vrituel verantwoorde manier uiten: :)

Thx! Het origineel kon je hierboven ergens beluisteren in een bijlage, maar ik heb er verder geen gebruik van gemaakt.. Ik heb me er gewoon door laten inspireren..

Hier dus: stukje origineel
Op iets voor 35 sec hoor je het origineel..
 
Origineel geplaatst door seave
vette basskick:okdan: met wat gemaakt?:peukie:

Fruityloops voor de schets, zoals altijd, en uitgewerkt in Cubase.
Basskick is een sample aangedikt met een freeware bassboost plugin + dikke compressor erover (10:1 ofzo, met lange release).
 
dit is echt helemaal mijn ding... Boterkoek!!!!!: vet, maar ddroog!
 
Voor de leut tussendoor eens iets harder te werk gegaan als anders, en nog eens een gouwe ouwe uit de kast getrokken en afgestoft. Toen ik pakweg 7 jaar het origineel hoorde draaien door Dave Clarke in zijn radioshow, was ik er al compleet gek van!

Eerste keer ook dat ik de automation echt in Cubase zelf doe, dat gaat vanaf nu vaker gebeuren!
Misschien dat ik in deze mix sommige dingetjes nog wat ga tweaken eens hier de monitors terug aan mogen (examentijd ;)), nu is't nog zuiver op headphones gemaakt.

technasia - cyclone (martin dsp eye of the storm remix)

the storm dees moetk ff checkuh
[ergens waar geluid uit komt o o oh
 
Back
Top