Progression (track)

payt

Enorm Lid
Lid sinds
4 april 2005
Berichten
1.644
Locatie
Yurp
Jawel mensen! hier een nieuwe track uit de foodreplicator (we hebben geen keuken aan boord) van moonbase69!

http://www.moonbase69.nl/mp3/progression-09X.mp3

Het plan is om er nog zang bij te doen, iig in de coupletten, en dan ff kijken of het ook nog in de refreinen kan, evt met wat aanpassingen.

Enjoy!
 
Jeetje wat een mooie track! Mooie sferen. Alsof ik op een wolk zweef met donzen kussens

Mooiste ambiant track die ik hier heb gehoord sinds 2002

FleAndy.jpg


Complimenten voor je mooie site. Heeft de kat "Fle" ook aan de track meegewerkt?
 
Hahaha, nu wordt ik toch nieuwsgierig welke track er in 2002 uitkwam. ;)



btw, thanx voor je complimenten en uiteraard heeft Fle zoals altijd het laatste woord over de muziek en dient ze als inspirator.
 
Origineel geplaatst door denheer
Hahaha, nu wordt ik toch nieuwsgierig welke track er in 2002 uitkwam. ;)

Misschien is het de enige ambiant track op dit forum sinds 2002 :dubbel:

Ik ben sinds 2002 lid van de ambiant community op dit forum. We tellen 1 lid
 
Klinkt wel mooi zeg.
Heeft ook wel wat trip/hop achtigs.

Klinkt gewoon erg strak en goed verzorgd.
De mix komt een beetje clean/digitaal over en de drums staan relatief hard voor m'n gevoel.
De compressie is ook wel erg strak voor zo'n relaxte track.
 
Origineel geplaatst door fuse
Klinkt wel mooi zeg.
Heeft ook wel wat trip/hop achtigs.

Klinkt gewoon erg strak en goed verzorgd.
De mix komt een beetje clean/digitaal over en de drums staan relatief hard voor m'n gevoel.
De compressie is ook wel erg strak voor zo'n relaxte track.

Dank je. Wat betreft de drums: ik wel ff kijken hoe het klinkt met zang er bij, en als ze dan idd te opdringerig zijn gaan ze zachter :)

De track is niet al te erg gecompressed, maar ik denk dat ik wel weet waarom je dat zegt.. ik gebruik een aantalnogal plopperige percussiegeluidjes die idd de indruk van compressie wekken, maar die in werkelijkheid van nature al zo klinken.
 
hmm 81 x bekeken en 2 mensen gereageerd.. kom op menschen!
 
Je hebt een neus voor elektronische muziek.Ben je niet beïnvloed al dan niet onrechtstreeks door een of ander werk van een artiest?Klinkt zo vertrouwd,maar klinkt wel heerlijk hoor.
 
Ik denk dat goede zang het inderdaad helemaal af zou maken. Nu klinkt 't al prima, alleen zitten er stukjes geluid tussen die even geen duidelijke samenhang hebben met de rest (en ik verwacht dat de zang het verband daar voor schept).

Voor de verdere rest klinkt 't erg goed!
 
@ Sinew:

Dit nummer is niet door een specifieke artiest beinvloed, hoewel er denk ik altijd wel invloeden van muziek waar ik naar luister doorsijpelen in wat ik maak. In dit geval zou ik het beschrijven als Prince meets Vangelis.. hehe.

Yoozer:

Inderdaad is het de bedoeling dat zang een nog wat duidelijkere rode draad gaat vormen in het geheel. Vooralsnog is het voornamelijk een backing track :)
 
Back
Top