[TRACK] Gruizige bliep-electro

Hazes

Vind ik leuk
Lid sinds
19 december 2002
Berichten
6.361
Locatie
Arnhem
en we bliepen lekker door hier :)

blieperdebliep

commentaar is welkom (maar om jullie vast voor te zijn: inderdaad, er zit geen bas in, hij is vrij kort en het einde kan misschien anders, maar dat is allemaal de bedoeling ;) )
 
ik vinnem wel lekker hoor :)

kan er verder eigenlijk niet zoveel over zeggen geloof ik... :maffia:
 
Jaah, weer lekker hoor....ook weinig op aan te merken (je maait ons dan ook het gras voor de voeten weg:D ).

Ik zie het uitzinnige Amerikaanse publiek alweer uw naam scanderen: DOC-TOR PHILL!!!.......DOC-TOR PHIL!!!!! (etc etc etc) :biertje:
 
Laatst gewijzigd:
Vet lekker, Lekker creepy, lekker dun, alleen aan het einde mis ik toch wel een lekkere plot. Iik zie het iets meer als intro toch, het mag van mij nog wel doorgaan samen met een lekkere 808 kick en wat hij hets

ps, oh je had t zelf ook door, maar dat was dus de bedoeling. Ok heel vet :D
 
van die laatste 2 tracks van jouw krijg ik bijzonder veel zin om mijn gameboy op te zoeken:okdan:
 
nice!!!
idd mooie diepe 808 zou hem niet misstaan. enne... maak hem eens wat langer!
 
lekker lekker lekker,

het bliept he,

waar komt die snare uit? ik vinnet tof!!!

ik mis eigenlijk een soort break halverwege, waar het even rustiger wordt en dat ie daarna weer terugkomt... ik weet even geen betere manier om het te omschrijven.

:okdan:

bliepbliep
 
klinkt wel grappig, doet me denken aan die "band" die ik op lowlands heb gezien, ben even hun
naam kwijt, maar die gaven ook workshops om op zo'n gameboy muziek te maken.

gewoon leuk zou ik willen zeggen :biertje:
 
Origineel geplaatst door ProtoHuman
Bliep! Retro!
Ik vind 'm tof. Veel monomachine zeker? :)

alleen maar monomachine :) Een gameboy heb ik ook wel eens een tijdje gehad en wat liedjes mee gemaakt. Ik vond 'm lekker geluid geven, maar toch wat omslachtig om te programmeren. Heb er wel lekker mee op het strand kunnen zitten :). 808 is misschien wel leuk voor de volgende track.

bedankt voor het luisteren!
 
Wel stoer om de bas gewoon helemaal weg te laten. Op een gegeven moment ga ik wel iets missen. Het komt niet echt op gang. Een paar lekkere bekkens zouden dat wel kunnen doen denk ik.

Verder: mooi! :)
 
vet! :)

..maar kan het volgende keer de bedoeling zijn om hem wat langer te maken? ;)
 
Origineel geplaatst door no_disc
vet! :)

..maar kan het volgende keer de bedoeling zijn om hem wat langer te maken? ;)

Het kan ook aan mij liggen maar ik mis tevens een bas.......*D
 
en het einde, dat is eigenlijk ook maar vreemd...

:D
 
grapjassen ;) Ik zal eens kijken wat ik voor jullie kan doen :)
 
lekker bouncy wel.. beetje kort en weinig ba.. eeh oh w8, zoiets zei je al ja ;)
 
*D *D *D :biertje: :D

Heel vet. echt. hier wordt een mens vrolijk van. ga vooral zo door.

Misschien dat je op een gegeven moment wat meer moet knallen met de main lead die er op ongeveer 0:20 inkomt.
Als het kan effe vette solo.

Verder niets dan lof :okdan:
:halleluja
 
Back
Top