Fuk a Duk on Its Kruk with Luk you will get sukt

Gekmakend ...aaargh!!!!
Nu vind ik je woonplaats heel logisch..:D
 
Origineel geplaatst door Rubmanation
Gekmakend ...aaargh!!!!
Nu vind ik je woonplaats heel logisch..:D

Gheehehe, .. vrolijkt me wel op op een of andere manier ;) EINDHOVEN!!!!!
 
hide the women and the children ;)

brute shit. ik trek alleen de kick drum niet zo, maar da's persoonlijk. gitaren zijn cool.

de kick trekt trouwens alle energie van de andere sounds weg: teveel compressie? je merkt het duidelijk aan de stukken waar de kick niet speelt, daar wordt de rest ineens pakken luider.
 
Origineel geplaatst door divi
hide the women and the children ;)

brute shit. ik trek alleen de kick drum niet zo, maar da's persoonlijk

de kick trekt trouwens alle energie van de andere sounds weg: teveel compressie? je merkt het duidelijk aan de stukken waar de kick niet speelt, daar wordt de rest ineens pakken luider.

Rjah ik had al zoeiets van hoe dim ik die drum ff wat man maar tegelijkertijd past het perfect bij mijn moment van uiting en sinds dit een hobby is dacht ik zo van....

[OT] im the avatar, whaaa.... [/OT]
 
de kick trekt trouwens alle energie van de andere sounds weg: teveel compressie? je merkt het duidelijk aan de stukken waar de kick niet speelt, daar wordt de rest ineens pakken luider.

Goeie tip overigens voor me waarvoor bedank, dit bevestigd mijn twijfel overigens wel, in meerdere tracks die ik maak merk ik "achteraf" dat ik vaak "parts" wegdruk naar de achtergrond maar het zo heftig is dat het opgemerkt wordt, ik denk dat dit een stuk "dynamics" is waar ik erg hard aan moet werken,... maar dat vreet tijd dus any tips are verry welkom zoals any dutsj gai dat zeggen zou,....

haal me hieruit... =( :stupid :okdan:
 
Lekker donkere vibe.
 
Klinkt lekker duister....:okdan:
 
Back
Top