Equinoxe 4

Een wav file van 0kb :erm:
 
Tip: Gebruik RazorLAME in combinatie met de LAME encoder om je track om te zetten naar .mp3
Tip: Gebruik www.tindeck.com voor je mp3 op te hosten.

:P
 
Ja, die eerste van 68 MB vond ik ook wel wat te groot. :D
En wat een ellendige bijna onvindbare download-knop.
Maar goed, ik luister nu...

Het is een mooie poging, maar schiet toch wel tekort... (niet dat ik het beter kan, maar ik waag me er dan ook niet aan)
Het klinkt allemaal veel te dunnetjes. En ook wel wat fouten in wat je speelt.
 
Origineel geplaatst door mc_kwok
Als het een mp3 was had ik m geluisterd. Nu haak ik helaas af met mijn adsl lite verbinding.

Waarom dat dan?? Hij komt toch maar binnen met 12Kb/sec...
10 Minuten voor een bestand van 7.6Mb....:stupid
 
:gaap: zo...hij is binnen.
Inderdaad...het klinkt allemaal wat iel...mis wat warmte en diepgang.
Luister ook eens naar de strings aan begin van het origineel...als je dat doet, draai dan eens aan de balans.
Probeer hetgeen wat je opvalt ook in je eigen uitvoering te verwerken.
De sequence opzich maakt me een beetje senuwachtig...is heel erg statisch ten opzichte van het origineel.
Je bent aardig opweg, maar denk dat je er nog wel wat uurtjes aandacht aan mag besteden...
 
Origineel geplaatst door ZmokE
Waarom dat dan?? Hij komt toch maar binnen met 12Kb/sec...
10 Minuten voor een bestand van 7.6Mb....:stupid

Hij was tegen de 80 Mb, nog voor Yoozer vriendelijk te hulp schoot met de mp3 versie waar jij het over hebt. 80Mb had jij met je 12Kb/sec ook niet prettig gevonden ;)

Ik ben wel benieuwd hoe / waarmee dit is gemaakt. Kan de topic starter een tipje van de sluier oplichten?
 
Origineel geplaatst door mc_kwok
Hij was tegen de 80 Mb, nog voor Yoozer vriendelijk te hulp schoot met de mp3 versie waar jij het over hebt. 80Mb had jij met je 12Kb/sec ook niet prettig gevonden ;)

Ik ben wel benieuwd hoe / waarmee dit is gemaakt. Kan de topic starter een tipje van de sluier oplichten?

Dat moet jij weten.

en het is allemaal gemaakt met Propellerhead Reason 2.5
 
Back
Top