[TR] This Jick (electro)

ik vind die kick en snare erg oke die maar die scheur synth vind ik persoonlijk niks .. veels te veel aanwezig

stemmen zijn oke .. en die scheur is aan het eind wel oke .. ik zou zeggen zet je env in het begin eens wat dichter zodat er wat meer ruimte ontstaat .. maarja
 
Hey sjeik

De synth is dik qua karakter, maar de beats zijn veel te iel.
Beetje tegendraads.

Wat me ook op viel is dat het een beetje mirwais klinkt.
 
Bedankt tot zover, moet ook zeggen dat ik er nog de enige uren aan wil besteden, ik zal eens kijken wat ik aan de iele beats ga doen en aan die env.

verder alle commentaar is welkom
 
:erm: Vind de synthbaslijn eigenlijk een beetje te overheersend, en da's jammer..

Verder klinkt 't veelbelovend! :)
 
Vies dik zeg die kick! met dat annoying baslijntje een mooi opgefokt soundje vanaf moment 1.
Die stemsample is ook dirty... geen idee wat dr gezegd wordt. De clap / snare (whatever het is) vind ik wat aan de iele kant. Hihats komen dr nu in... lekker op de 16en met subtiele volumeverschillen.

Ik hou hier wel van. De stukken dat de baslijn wat simpeler wordt vind ik persoonlijk minder, maar goed dat fokt een mens op als ie op de dansvloer staat (dus eigenlijk wel cool, maar een beetje frustrerend als je op de vloer staat ;)).
En daar komt de lekkere doordreun baslijn weer! Yeah met een beetje meer details in de percussie misschien een hele toffe track :). Rond 2:50 vage break :) dat vind ik niet echt helemaal lekker!

Beetje spelen met de hihats aan het eind is lekker, het geeft wel een lekkere feel.
Dat filterspelen met de bas mag je wel wat vaker doen in de track.

Lekker trackie, 90% goedgekeurd ;)

-C-
 
Het heeft wel wat spookachtigs.
Het heeft ook zeker een eigen sound. Ik kan dit wel waarderen ja.

Maar aan de andere aknt zou ik vanaf ergens rond de break achterin de 2 minuten iets veranderen.

Misschien is het leuk om dat wat je helemaal op het einde doet te gebruiken als break...die enorme tempo verlaging.
 
Als je die paar uur goed besteedt, kan het een toppertje worden wat mij betreft. Coole vocals. De snare mag wel wat meer knallen en, zoals al gezegd ergens, halverwege even aan je filter van de baslijn draaien. Misschien nog één wazige sound voor een sumier melodielijntje, dan kun je d'r gelijk 6 minuten van maken...
Ach ja, de beste stuurlui staan weer aan wal, dat is wel duidelijk...8)
 
Die bas/synthlijn doet pijn aan mijn oren. Zet je koptelefoon eens op en probeer er maar eens naar te luisteren.
 
2e versie

Spreekt voor zich, de eerste is ook nog te luisteren. Ik hoor graag of je nog aandachtspunten hebt. gr.

wat er verandert is:
bassline iets dynamischer
paar patches verandert in het midden en in t eind
zanglijn heeft een iets andere compositie
bassdrum iets doffer
 
Back
Top