pokkalips krobots

krobots is mn eigen favoriet het doet me aan een film denken ofzo.

:koffie:

oja ik had een dod digital delay loop bak dinges gekocht ... dus daar is het mee gemaakt

en een distortion en een basdrum
 
goeie sounds. Ik vind 't wel wat. :okdan: 't legt mooi een sfeer neer.
 
Pokkalips klinkt als een gecircuit-bende kat die aan de deur loopt te krabben 's nachts tijdens een storm en ik wakker in bed lig te luisteren waus in mijn bed...

Lekker dus! Welke synth's zit daar in? Een (micro)modular? Alleen soft?
:biertje: Ik hou wel van dit soort geluidjes!
 
@cirkelzaag: ja kben afgelopen jaar naar venetie geweest maar ik vond het eigenlijk een btje tegenvallen....
wel grappig dat je het zegt want ik had het in eerste instantie gemaakt voor een beeld :)

@syntax: mijn allerliefste n.modular zorgt voor een btje geluid en de feedback doet goed raar :D
sorry kheb geen soft alleen maar hard :kroon:
 
Origineel geplaatst door Lukast
@cirkelzaag: ja kben afgelopen jaar naar venetie geweest maar ik vond het eigenlijk een btje tegenvallen....
wel grappig dat je het zegt want ik had het in eerste instantie gemaakt voor een beeld :)

@syntax: mijn allerliefste n.modular zorgt voor een btje geluid en de feedback doet goed raar :D
sorry kheb geen soft alleen maar hard :kroon:

Had ik toch goed gehoord dan die Nord... ofja ik beeld mij dingen in dat ik weet waar ik over praat. Maar heb zelf de Modular keys (versie 1 hè) en dacht dat te horen...

En ik zeg altijd maar, vuk de vst!
Hardware ruleert... zou niets anders willen! behalve meer gear dan.
 
Back
Top