Nathan Q - Liquid Summer (Big Potential?)

Vrolijk zomernummer. :)

Qua mix vind ik de compressie wel erg strak. Zowieso dat de sound wel dun is en wel een te duidelijk digitaal randje heeft.
 
Wordt iets teveel gepiel aan het einde (die organ lead synth). Zou meer de grote lijnen aanhouden met die lead en niet te grote sprongen maken. Het wordt dan te nonchalant waardoor het i.p.v. een goede demo jamgepiel wordt.

De groove is lekker. Leuk dat effect op die cymbal. Zou eens een zanger uitnodigen. "Summerjam" maar dan met minder gepiel :D
 
Laatst gewijzigd:
mee eens.. ik vindt de synth organ ook vervelend na een tijdje... had ik dat maar gister beseft :)

maar ja, zanger of zangeres was inderdaat leuk... wellicht ook een goede melodie bedenken of zo... dus dank je voor de "grote lijnen" aanmerking...

hoe trouwens zou ik de mix wat warmer en minder elektronisch maken? Cubase Plugs? Warp? ... alvast bedankt voor de feedback, en graag meer :)
 
Het klinkt goed! 8D 'k krijg 't idee alleen dat je na 3:00 teveel wilt en dan wordt het erg druk. ik vind dat electrische gitaar achtige melodietje niet mooi. schel. is een elektische piano klank niet beter geschikt daarvoor.
 
Back
Top