Commercieele Hardcore Nieuwe track

Leuke track man. Intro klinkt wat jumpachtig door die kick. Volges mij is ie niet te zacht opgenomen. Misschien iets meer laag in de kick en die ietsie zachter net als lead. Voor het meer proffie geluid kun je misschien meer reverb gebruiken. Ik hoor nu wel delay maar weinig verb. Misschien idee?
 
Ik vind het niet eens zo heel slecht.. alleen de tekst slaat nergens op, maar dat is in zoveel nummers. 8~
 
Heeeyy Huib

Geoefend!!!:D

Het begint al wat te worden... alleen waar je op moet letten is op je percussie.. er zit ook de hele tijd zo'n nare tik in die volgens mij niet helemaal lekker op de tel zit..je moet ook bekkens (crash) gaan gebruiken... lekker op de 1e tel als die erin klapt en als je bij een break komt...

Hoop dat je hier wat aan hebt:okdan:
 
Hee Outback

Ik heb wel wat geoefend ja
ik ben er ook wel even mee bezig geweest.

Die rare tik zal wel komen om dat ik wel met de basedrum breaks heb gemaakt maar niet met de hihats en of Claps.

Ik heb ook een paar rides en cymbals mee laten lopen maar niet echt overdreven naar voren laten komen.
Dat percussie stuk vind ik toch wel wat lastiger ik weet niet echt wat ik moet gebruiken.
En doordat ik alles sample met de hand is het wat lastiger om aparte breaks te maken.
Een crash op de 1e tel is wel een goed idee ja.
 
Hallo Kasparov

Ik zal eens proberen met reverb.
Al heb dit toch al best veel reverb gebruikt op de ritmische dingen en op de melodien.
Ik vind gewoon dat het nog niet dik genoeg klinkt ofzoiets.
Als ik eerst een prof track luister en dan die van mij dan klinkt die van hun veel dikker.
Tuurlijk dat zijn de echte mannen misschien mag ik dat niet verlangen van mn eigen .
Maar ik wil wel weten waar het hem in zit.

Mischien moet ik er nog meer in pompen om een voller geheel te krijgen.

We zien wel.

Op naar de volgende.

Gr Huib
 
Tjo Leendert

Ja van die vocals.
Ik denk maar zo Fout is Goud hihi

Het zijn niet echt topvocals.

IK ben nog opzoek naar iemand met een goede stem.

Of een vocal winkel haha.

Gr Huib
 
Back
Top