Wk 2006

Zo he je synth is nu al dronken en het doelpunt moet nog vallen...
 
tegen mexico nog wel!?

heb er opzich meer vertrouwen in dat mexico in de finale te zien is dan Nederland ....

stelletje prutsers weten t jammer genoeg altijd weer te vergallen ....

vindt t stukje muziek wat je heb gemaakt trouwens niet echt iets wat ik graag zou willen horen na een doelpunt :)

t mist een beetje de power... klinkt een beetje blubberig en depri ...

misschien ligt t laatste aan de kater die ik heb, maar echt vrolijk wordt ik niet van je trackie ;{
 
Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
tegen mexico nog wel!?

heb er opzich meer vertrouwen in dat mexico in de finale te zien is dan Nederland ....

stelletje prutsers weten t jammer genoeg altijd weer te vergallen ....

vindt t stukje muziek wat je heb gemaakt trouwens niet echt iets wat ik graag zou willen horen na een doelpunt :)

t mist een beetje de power... klinkt een beetje blubberig en depri ...

misschien ligt t laatste aan de kater die ik heb, maar echt vrolijk wordt ik niet van je trackie ;{



haha ja geweldig, nederlands elftal :D , ik denk altijd maar zo hoe slechter ze spelen hoe eerder we er af zijn.
 
Haha :D

ja zo denken een hoop mensen ...

maar ik geniet er altijd wel van als oranje moet spelen, alleen t loopt bijna altijd uit in een hoop gepruts en frustraties..
zijn t niet de spelers die al hun kansen vergallen dan is t de coach wel weer die loopt te prutsen ...

ben benieuwd wie er na dit wk weer t grootste pispaalje van nederland is :D

heb nu al medelijden met Marco ...
 
dan is t de coach wel weer die loopt te prutsen ...

Helemaal mee eens......!!
Stuntelaar niet meenemen.....=( (ikke ben Feyenoorder btw).

Lekker weer snel achter de knopjes........ (als Nederlands elftal fan).

"Marco bedankt"

Uhmmm, moet een leuk nummertje over te maken zijn.
 
ik ben ook feyenoord fan :)

btw wie ze vooral niet moeten meenemen is Vlaar!

dat is echt zo'n stuntelaar...
echt iemand waardoor je met gemakt wedstrijden gaat verliezen en in dit geval al heb verloren..

het oefen duel, waarbij hij zwaar blunders maakte en als klap op de vuurpijl zelfs een eigen doel maakte was toch echt wel het diepte punt van het nederlands internationaal voetbal ....

hopen dat marco hier iets van geleerd heeft ..

en anders maar hopen dat net als bij t vorige WK Hiddink nog een leuke verassing voor ons heeft :P
 
Back
Top