Holy Spook - Groo V

spookkoops

Plaats voor een geweldig
Lid sinds
4 december 2005
Berichten
540
Locatie
Eext
Hey lui,

Me eerste post hier van een trackje van me. Is nog lang niet af (track wil ik denk ik uitspannen tot 6 of 7 minuut) en het klinkt nog erg droog allemaal maar ben gewoon erg benieuwd naar reacties en wat er allemaal verbeterd kan worden (ik berg me maar alvast met al die pro's hier :bekdicht: )

{u wordt doorverwezen naar het onderstaande bericht in deze thread}
 
Laatst gewijzigd:
Niemand? Zo slecht is het nou ook alweer niet 8~
 
Laatst gewijzigd:
Ik krijg hem niet gedownload.

Phochos:confused:
 
Origineel geplaatst door phochos
Ik krijg hem niet gedownload.

Phochos:confused:

Vreemd, hier geen probleem er mee.......

Probeer anders deze maar: http://www.soundclick.com/util/getplayer.m3u?id=3925376&q=hi

Voor alle duidelijkheid: de Micron zit er NIET in =( . Tis onverstelbaar hoe moeilijk het is de benodigde MIDI-kabels te bemachtigen hier in het hoge noorden (of ik zoek op de verkeerde plekken)....
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door spookkoops
Vreemd, hier geen probleem er mee.......

Probeer anders deze maar: http://www.soundclick.com/util/getplayer.m3u?id=3925376&q=hi

Voor alle duidelijkheid: de Micron zit er NIET in =( . Tis onverstelbaar hoe moeilijk het is de benodigde MIDI-kabels te bemachtigen hier in het hoge noorden (of ik zoek op de verkeerde plekken)....

Bestel ze anders bij Feedback in Rotterdam of Rockpalace in Den Haag, die hebben ze zeker en de verzendkosten zijn niet te hoog.

Phochos

P.S. Het is dat ik ze zelf nodig heb, anders zou ik er een paar naar je toesturen. Wellicht hou ik nog wat over, dan stuur ik ze op.:D
 
En ik heb je track beluisterd, klinkt heel erg leuk, echt een hypnotisch trance/techno nummer, ik zou zeggen gaat zo door wellicht met iets meer variatie binnen het nummer, maar je gaat de goede richting op.

Phochos:D
 
Origineel geplaatst door phochos
En ik heb je track beluisterd, klinkt heel erg leuk, echt een hypnotisch trance/techno nummer, ik zou zeggen gaat zo door wellicht met iets meer variatie binnen het nummer, maar je gaat de goede richting op.

Phochos:D

Thanx voor de feedback; ik zat er al aan te denken om in ieder geval variatie toe te brengen in de beats....

Wat betreft de bekabeling; deze ga ik gewoon online bestellen! Als je bekabeling overhoudt moet je ze gewoon zelf houden joh (komt vast wel weer een toepassing voor) maar bedankt voor het aanbod!
 
Origineel geplaatst door spookkoops
Tis onverstelbaar hoe moeilijk het is de benodigde MIDI-kabels te bemachtigen hier in het hoge noorden (of ik zoek op de verkeerde plekken)....

Probeer eens bij muziekcentrum Assen, Daisybell of Baas electronica :) Ik heb anders ook nog wel midikabels over :D

Vind het wel een lekkere track trouwens!

Gr,

D.
 
Hey, een Assenaar! Leuk :)

Ik ben al geweest bij die toetsenshop aan de Brink, Baas had ik al gebeld (net zoals PCX, Stagesound etc etc). Daisybell had ik nog niet geprobeerd (dat ik die heb kunnen vergeten). Gelukkig heb ik ondertussen mijn kabeltje gevonden in Groningen :biertje:
 
Back
Top