VET VET VET (Track) Basic Back - House

nee vet is wat anders, dit is rielekst.. snap je? :D

gebeurt niet zo heel veel, maar das ook de stijl tuulk

ontspannen sfeertje hoor :)

op een gegeven moment heb ik de sample wel gehoord, maar das weer smaak

en dr zou van mij iets van een brug oid in mogen komen.. even een andere kant op

denk dat de mix nog iets warmer zou kunnen
 
kijk eens, ook iemand uit amsterdam! (daar woon ik ook)...
en ja, gister voordat ik ging slapen dacht ik er nog aan om de zangeres gewoon een verse te laten droppen met licht veranderde bass en keys line... een bridge moet er ook nog in natuurlijk..
desalnietemin vindt ik het hele ding wel relaxed! klinken maar met vintage warmers etc. zou het zeker NOG warmer kunnen... bedankt alvast voor nog meer feedback trouwens... en Thx voor het laatste..

MVG
JT
 
Hoewel ik vandaag een nogal zware kater heb, vind ik dat je track wel een lekker sfeertje heeft (alleen past het Belgische regenweer er niet goed bij). Lijkt mij wel een leuke track om op te zetten na een avond zwaar uit te gaan om dan eventjes wat uit te rusten.
 
Mooi compleet, alle elementen voor een geloofwaardige track zitten er in. Klinkt professioneel, wel te kort natuurlijk. Heb je nog meer in petto voor het verdere verloop van de track? Anders is ie een beetje te basic denk ik, als je 'm uitbouwt kan ie zo op vinyl.
 
Klinkt netjes verzorgd, maar ik sluit me aan bij eerdere opmerking; kan wat warmer naar mijn idee en ik zou idd een brug inbouwen. Lekker relaxt sfeertje.
 
Klinkt lekker,

Goeie elementen ik heb een paar opmerkingen:
----Die stem zit er iets te onrustig in, het gaat maar door en op een gegevenmoment verliest het zn charme. Als je het iets minder vaak doet, en dan met een mooie reverb dan ademt je beat ook wat meer.
---- Die bassline vind ik niet lekker onder dat akkoord liggen, hij is wat richtingloos. Daarom heb je het gevoel dat het niet echt een lockend geheel is. Ik zou die bassline beter aanpassen op dat akkoord

voor de rest:okdan:
 
Mooie heldere directe mix hoor! Wat voor tools heb je gebruikt?
 
gebruikte tools waren ableton Live 5 en reason... en de mix kan nog veel beter hoor :)

Het rhodes zit in het ElectroMechanical.rfl ... en FXs natuurlijk..(geod refill!!)

ik ga de track nog afmaken (sowieso langer en alles) en hem dan uitbrengen :)

heel erg bedankt tot zover voor feedback, compressor voor de beat b.v. was ik inderdaad vergeten...
 
Origineel geplaatst door Muppel16153
gebruikte tools waren ableton Live 5 en reason... en de mix kan nog veel beter hoor :)

Het rhodes zit in het ElectroMechanical.rfl ... en FXs natuurlijk..(geod refill!!)

ik ga de track nog afmaken (sowieso langer en alles) en hem dan uitbrengen :)

heel erg bedankt tot zover voor feedback, compressor voor de beat b.v. was ik inderdaad vergeten...


klinkt verder okay ;)
 
Origineel geplaatst door bobaphat
Klinkt lekker,

Goeie elementen ik heb een paar opmerkingen:
----Die stem zit er iets te onrustig in, het gaat maar door en op een gegevenmoment verliest het zn charme. Als je het iets minder vaak doet, en dan met een mooie reverb dan ademt je beat ook wat meer.
---- Die bassline vind ik niet lekker onder dat akkoord liggen, hij is wat richtingloos. Daarom heb je het gevoel dat het niet echt een lockend geheel is. Ik zou die bassline beter aanpassen op dat akkoord

voor de rest:okdan:

ik sluit me hier volledig bij aan!
 
Ah een house-achtig nummer met een Linn-kick! daar ik nog altijd groot fan ben van de Linn, kan ik zoiets goed waarderen, vooral als het dan ook nog werkt :)

Het klinkt lekker relaxed allemaal.. ik zou idd proberen toch de boel eenbeetje op te vetten .. het is nu wel erg steriel zo.. een beetje gepiep en gekraak mag best in zo'n nummer.

Ben benieuwd naar het eindresultat :)
 
mooie track man! kan idd wel wat warmer misschien iets meer effect over de piano? hoe dan ook leg je hiermee wel een goede basis tot iets!!!! zou niet misstaan op een cd van republiek bloemendaal!
 
lekker stukje ..lekkere rides erdoor .. lekker soft en smooth. kick mag misschien iets dikker maar hoeft niet perse hoor. goede kwaliteit! misschien een TR707 kick!

keep up the good!
 
Vind de instrument en drum keuze niet zo, beetje tammetjes.
Komt ook omdat je het als VET aankondigd :D
Verder heel basic, maar dan ook niet spannend, rhodes leuk, alleen persoonlijk jammer van de gate.
De speelse vocal maakt het nummer, vocal is dan ook leuk gekozen.
 
Back
Top