Check mijn remixes!

noos

Ingeburgerd
Lid sinds
10 oktober 2004
Berichten
26
Ik heb wat nieuwe remixes op mijn soundclick gezet en hoor graag wat jullie daar zoal van vinden.

Kevin Janssen

Ik hoor het wel.
 
ik hoor niks...

kan aan mij liggen?
 
klikt op het linkje, dan op het blauw geaccentueerde woordje ''music'' en viola; 4 werkjes voor u te luister.
 
zat een banaan in m n oor(sorry)

poging 2
 
klinkt leuk...wat heb je allemaal gedaan met het orginail??
 
kan gebeuren...
Eigenlijk helemaal niks met het origineel gedaan. Gewoon beatje gemaakt en acapellas erop gebutjerd.
 
die van de beastie boys is erg vet.

hoe haal je de rest van de muziek weg zodat je alleen de vocals overhoud?? vertel ons je geheim...

voor hiphop klinkt het allemaal erg profi...

je moet een rapper opzoeken en samen eens wat maken:eureka:
 
Origineel geplaatst door bliepbliep
die van de beastie boys is erg vet.

hoe haal je de rest van de muziek weg zodat je alleen de vocals overhoud?? vertel ons je geheim...

Er staat (of heeft gestaan) een aantal Beastie Boys acapella's online (door hunzelf geplaatst) ;)
 
zelf goede acapellas maken is onmogelijk. Rappers zetten zelf vaak acapellas van hun nummers op de 12'' voor dj's, dit is een al oude traditie in hiphop waar nowadays ook niet dj's (zoals ik) de vruchten van plukken.

Een goede rapper om samen wat mee te doen heb ik tot op heden niet kunnen vinden, misschien ben ik daar te kritisch voor. Ik ken geen betere rapper dan ikzelf... Jammer dat ik een kutstem heb en een twents accent waar ik na 5 jaar amsterdam nog verre van vanaf ben.
The search will continue though.
en nog bedankt voor de complimenten!
 
Laatst gewijzigd:
jammer, ik had gehoopt dat er toch zo'n tool voor zou bestaan...

is er niet iets wat een "beetje" accapella maakt, ik gooi er toch een hoop shit doorheen meestal... niemand die het merkt.
is er een speciale site waar al die dingen verzameld staan?

alvast bedankt,

Bliepbliep
 
ik dank dat je het nog het beste zelf kan doen met filters en eq's. Maar geloof me, dat gaat niet best meestal. Ik vind een acapella al snel onbruikbaar als de studio headphone heeft gelekt, wat heel vaak gebeurt ook bij de meest gerenomeerde artiesten.
op www.acapella-heaven.tk staan wel tutorials.
 
Laatst gewijzigd:
Er bestaan wel tools hoor. hier een DIY:

vocalsch.gif


Ook bestaan er software pakketjes voor;
extraboy.jpg

Heet wel vocal remover, maar volgens mij kan deze het ook juist andersom, dus beat remover :P

Voorwaarde is wel dat de zang perfect midden in de mix moet staan. Verder snoepen zulke tooltjes veel frequentie van de zang weg en hou je uiteindelijk een zangpartij over waarvan het lijkt of deze een deurtje verder wordt afgedraaid.

Het beste is dus inderdaad gewoon opzoek gaan naar acapella's
 
dankje. Ik wil ook downloaden van die site, maar ik wordt niet toegelaten met mn hotmail... haat dat.
 
ja klopt, je moet met een ander soort email aanmelden:S snap et nut ook niet
 
zorg eerst even voor een fatsoenlijke link...
 
wat ist probleem dan, hij doet et toch...
 
Back
Top