[Snippet]Rauwe minimale herrie

Resonance

Turn up the reso!
Lid sinds
30 september 2002
Berichten
4.738
Heb weer wat herrie gemaakt,

heb mn best gedaan op t laag van de kick, aangezien dit bij een vorige snippet niet goed zat...
hoop dat t nu beter klinkt, tis iig de bedoeling dat ie hard knalt in t laag nu ipv te veel in t mid



ben benieuwd naar wat feedback, tis iig geen standaard muziek :)
 
Laatst gewijzigd:
minimale herrie ?

Zit kennelijk geen maximum aan. de boel overstuurt nogal en dat lijkt me niet de bedoeling.
De mix lijkt in ieder geval hierdoor al nergens op. Als er al laag in zat , dan ben je die door de oversturing kwijt.
 
hoor jij geen laag dan? t laag knalt hier best wel uit de subs moet ik zeggen :confused:

ik heb trouwens wel mn best gedaan het te oversturen tot een niveau waar het toch nog lekker klinkt in mijn oren...
lekker rauw vooral
 
Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
hoor jij geen laag dan? t laag knalt hier best wel uit de subs moet ik zeggen :confused:

ik heb trouwens wel mn best gedaan het te oversturen tot een niveau waar het toch nog lekker klinkt in mijn oren...
lekker rauw vooral

joh, als het bij jou maar goed klinkt :)

wat voor monitors heb je ?
 
geen :o:

pioneer hifi speakers....

maar ik begin t nu wel langzaam stront zat te worden, krijg wel vaker comments dat ik denk... waar hebben ze t over..
ben ook erg onzeker geworden over mn afmix die ik over mn beyerdynamics doe en hifi speakers...

toch maar eens een setje krk kopen zo snel mogelijk ... heb alleen liever nieuw speelgoed ipv saaie monitors..
maar goed, tis niet anders, dit schiet ook niet op
 
Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
geen :o:
... heb alleen liever nieuw speelgoed ipv saaie monitors..
maar goed, tis niet anders, dit schiet ook niet op


dom, dom, dom . . . beste investering die je kan doen :okdan:
 
de geluidskwaliteit van je kick vindt ik persoonlijk vrij matig (over mn hifi speakers dat dan weer wel) t klinkt erg dof. Ook de rest van je geluiden missen een flinke dosis hoge tonen

doe jij bij t afmixen ook eq op je afzonderlijke geluiden? dat je de verschillende geluiden ook echt een plek in t spectrum geeft?


over je compositie:
het heeft wel iets aparts opzich een leuk stukje om voor een flinke snoeiharde kick te zetten ik zou dr wel mee verder gaan iig
 
Back
Top