Dreaming Away (The Trance Edit)

leuk trackie, heb t origineel ook ff geluisterd maar die vindt ik toch mooier, lekker relax

ohja, en welkom :mega:
 
hmmm.

Het intro vind ik ff te lang duren, op een gegeven moment komt die leadsound me echt de strot uit, omdat je er naar mijn mening ff te vroeg mee begint. Die soundmix bij 1:32 vind ik niet echt goed bij elkaar passen, apreggiator staat daar niet lekker tussen. Brug bij 2:30 klinkt errg vet! Rond 4:00 weer die arp erin die ik niet goed vind passen. Daar eenmaal bij die 4:00 aangekomen komt het eentonige weer en komt het echt me strot uit... blijft maar door gaan en door gaan en door gaan en door gaan en door gaan, zonder enige variatie vanaf (in principe, niet helemaal) 0:01... enfin je begrijpt wat ik bedoel.

Percussie vind ik wel erg netjes, het geheel klinkt prima.

Ga zo door ik vind het wel goed klinken, mnaar deze track ben ik aan het eind echt zat zou hem niet meer een 2e keer aanzetten. Zonde, eentonigheid (teveel dezelfde "saw" geluiden op dezelde manier bespeeld) hoort niet bij trance imo!
 
bedankt voor je eerlijke mening, zal et onthouden:)
 
Klinkt goed.

Trance vind ik persoonlijk wat saai vaak maar de sound vind ik mooi.
 
ok, per ongeluk crazy flea geluisterd en daarna die dreaming away. Laat ik het voorzichtig zeggen, ik vind het niet zo goed. Er klopt echt maar heel weinig van. Opbouw is niet best. de bas staat in een compleet verkeerde toon tov de rest,
de lead sounds staan er veel te hard in.

sorry, not my cup of tea dit.
 
Volgens mij heb je et over Dreaming Away? Ksnap nie wat er fout is aan de opbouw en over de bass? Volgens mij klopt dat allemaal wel hoor. Maargoed, ben geen toonexper. Toch bedankt voor je reactie!
 
Back
Top