[BREAKS] Listen [BREAKS]

Sow, dit breakt lekker door.
Wat mij wel gaaf lijkt is op de 1e kick nog meer pounding sub te zetten, zodat er nog meer accent op komt te liggen (zoals bijv. prodigy - firestarter).
Verder is het een hele goeie ontwikkeling :)
 
Lekker!
Bij 1 minuut wordt het minder IMO. Ik zat eigenlijk de hele tijd te wachten op een lekker muziekje wat erin zou vallen, maar dit gebeurde niet. Wat bij 1:40 (of misschien 0:57) begint, zou IMO al bij 0:14 moeten gebeuren. En daar dan op doorbouwen :)

De synths zijn ook wat schraal nu. Er kan nog mééér bij :dj:
 
Origineel geplaatst door skies
Lekker!
Bij 1 minuut wordt het minder IMO. Ik zat eigenlijk de hele tijd te wachten op een lekker muziekje wat erin zou vallen, maar dit gebeurde niet. Wat bij 1:40 (of misschien 0:57) begint, zou IMO al bij 0:14 moeten gebeuren. En daar dan op doorbouwen :)

De synths zijn ook wat schraal nu. Er kan nog mééér bij :dj:

Als je wat 1:40 er in 0:14 ingooit mis je een opbouw.....en aangezien ik van deze track een track wil gaan maken van zo rond de 6 minuten moet er nog wel een opbouw in zitten :). Het is ook nog maar een preview...dr moet nog veel meer inkomen aan fx en sounds. In welke zin vind je de synths schraal ?
 
Ja ik houd van een snelle opbouw vandaar :)

Origineel geplaatst door C-Code
In welke zin vind je de synths schraal ?

Ze missen diepte, moeilijk uit te leggen. Te weinig bas of te weinig oscillators ofzo..
 
Zijn het softies misschien?
 
Mijn tip iis om die 909 hihats eruit te halen, naar mijn gevoel werkt het niet met de rest van de track
 
Ik vind dat die hats goed zitten. De baslijn is ook ok. Het bouwt goed op. Misschien een scratchke meer? En een vrouwenstemmeke?
 
es effe luisteren..

d'r gebeurt iets vreemds met de kick... hij valt zo nu en dan weg. ik denk dat je 2 kicks hebt gebruikt die elkaar een beetje wegdrukken? vooral als die (iets te overstuurde) bas erbij komt, hoor ik hem een bijna niet meer.

verder,... leuk opzetje, de vibe is goed, maar de mix kan beter en er moet meer leven in het geheel.
 
Back
Top