Lax (geheel nieuwe versie)

skies

Klats, Boink, Klets
Lid sinds
20 januari 2006
Berichten
1.208
Locatie
randstad
Een geheel vernieuwde versie van het nummer wat ik hier geplaatst had. Ik plaats het in een nieuw topic omdat ik de startpost van de oude niet meer kan aanpassen en dan gaat iedereen de oude downloaden ;)

Achteraf gezien was ik veelste laks met het uitwerken van het nummer (Wel een goede naamkeuze dus..). Soms pakt dat heel goed uit, maar deze had toch verfijning en uitwerking nodig.

De beat is verbeterd, er zijn meer details en de synth-sounds komen vaker terug :) Daarnaast is het hele nummer sowieso overhoop gegooid. Ook het kerkorgel is eruit nu.

Lax, versie 2

(oude versie klik hier)
 
Ik moet zeggen dat ik de oude versie ook briljant vind. Ik heb dan ook een aparte smaak. ;)
De nieuwe is ook leuk, klinkt wellicht wat 'professioneler'. Heerlijk.
 
Danks :)

Ja, ik heb nummers die zijn nog vager dan de oude versie van deze, maar bij deze werkte dat vage niet zo goed.. Daarom heb ik er een mooi 'smooth' nummer van gemaakt.
 
Toch wel een van de vernieuwendere nummers op het forum,

ik vind 'm ook heerlijk en ook wat toegankelijker dan de vorige versie 8)

8.8865/10
 
Vind hem ook wel leuk, lekkere percussie en fx-en en overige! :okdan:

7.8553/8.8865
 
Lekkere groove.
Goede compositie, mooie mix, het einde komt alleen wat plots.
Ik blijf me afvragen of die persoon op de achtergrond nu met zichzelf bezig is?
 
Origineel geplaatst door FrankH
Ik blijf me afvragen of die persoon op de achtergrond nu met zichzelf bezig is?

Het zijn meerdere personen, meestal in slowmotion :). Van een Duitstalig hoorspel voor kleuters, om precies te zijn.
 
Origineel geplaatst door skies
Het zijn meerdere personen, meestal in slowmotion :). Van een Duitstalig hoorspel voor kleuters, om precies te zijn.

Ik denk dat ik het niet wil weten. :)
 
Heb ook nog een hoop van zulk soortige dingen uit mijn kindertijd op MC staan. Kan inderdaad leuk bronmateriaal zijn.
 
Ik vind wat een voorganger hier meld als 1 van de meest vernieuwende nr's wel een beetje te veel eer.

Mijn mening:

Leuk experimenteel trackje. Het doet me een beetje denken aan depth charge en oud mo wax werk.
De beats zijn leuk maar worden na verloop van tijd erg eentonig en mag er wat mij betreft wat variatie in.
De geluideffectjes zijn leuk gevonden en goed geplaatst waardoor het niet als een kakafonie gaat klinken.
Ik vind het een leuke track om even naar te luisteren, maar wel saai na een aantal minuten, omdat de nodige variatie mist (en dan niet qua omliggende geluiden, maar wel qua beats)
 
Thanks,
De beats zijn idd. vrij eentonig, dat is een beetje m'n stijl geloof ik.. Wel pas ik meestal intervals enzo toe. Zo ook hier, misschien iets te subtiel ;)
 
Back
Top