Commercieele Harcore help me

Huib

Stamgast
Lid sinds
21 januari 2006
Berichten
163
Hallo Geleerden

Ik ben nu sinds een paar maandjes begonnen met het produceren van Hardcore en/of Hardstyle en steek er flink wat uren aan tijd in.
Ik heb nu het een en ander klaar maar het klinkt niet vet genoeg.
Ik weet niet waar het aan ligt,Het lijkt ook ook de geluidskwaliteit erg slecht is.

Mijn geluiden neemt ik op doormiddel van:

Synth -> Midi int.(romi/0) -> Cubase(editen) -> Midi int.(romi/0) -> Synth ->
via mic ingang naar geluidskaart -> Audio opname in Audobe audition.

Zeer waarschijnlijk bezit ik ook nog niet de muziekale geniekheid mischien kunnen jullie daar ook wat tips over geven.

Hier een voorbeeld waar jullie je kritiek op los kunnen laten.

http://www.acidplanet.com/artist.asp?PID=784829&T=5478

Alvast bedankt

Groeten Huib
 
This song has been filtered out because it is rated Behave Yourself (PG) and you are not logged in.

To see this song, you will need to either register an account at ACIDplanet or, if you are already registered, you will need to login.
Dit is een drempel voor veel mensen waardoor je minder reacties zal krijgen. Beter zet je die file ergens anders.
 
Re: Commercieele Harcore help me

Origineel geplaatst door Huib

Zeer waarschijnlijk bezit ik ook nog niet de muziekale geniekheid mischien kunnen jullie daar ook wat tips over geven.


das gewoon bij de lokale supermarkt te koop hoor:D


maar ik kan inderdaad lastig je liedje luisteren
 
Hhmmm ja
ik zou niet weten hoe anders
Als je op de link klinkt hoef je toch alleen op play te klinkken
of waarom is de drempel dan hoog
 
aha ik heb het gemerkt.
Ik ben wezen testen op een andere comp

Ik wist niet dat daar andere geregistreerd moesten zijn om te luisteren.

heb jullie een tip voor iets anders
 
lijkt me ook nie zo handig om je synth in de mic-ingang te pluggen trouwes
 
misschien kun je eens beginnen met een normale (voor studio gebruik) geluidskaart kopen
 
nou dat zal ik eens gaan doen

want het is wel te horen ofniet dan?
 
als er n line-in ingang op je geluidskaard/compu zit moet t al beter gaan in ieder geval..
heb je mp3 nog nie beluisterd maar als je erg snel gekraak enzo hoort dan kan t hieraan liggen, de mic ingang versterkt alles nogal namelijk
 
Ja ik heb wel de micversterking afgezet.
de reden dat ik de mic ingang gebruikt heb is dat die wel stereo binnenkomt.

Maar ik denk dat ik maar eens naar een andere kaart ga kijken.
Daar nog tips voor?

Ik zou nog graag wat horen over het nrtje.
Toch wel haha

groeten Huib

Ik ben mischien wel een rookie maar jullie zijn toch ook ooit begonmnen niet waar?
 
Origineel geplaatst door Huib
Ik ben mischien wel een rookie maar jullie zijn toch ook ooit begonmnen niet waar?

ik ben ook nog steeds een rookie hoor gelukkig geen beginnende meer, maar heb nog een hoop te leren...
niemand neemt t je kwalijk dat je vragen stelt zelf ben ik er ook erg goed in ...
als je ergens mee zit gewoon vragen daar is t forum voor :okdan:

betreft je geluidskaart .... wat is je budget? je kan namelijk voor 100 euro een geluidskaart kopen of voor 1000 .. zit nogal verschil in ... aangezien je net bent begonnen zou ik je aanraden een leuke instap kaart te kopen ..
zelf ben ik erg tevreden met de emu 1212m kost geloof ik rond de 149 euro nu ...
en 199 met emulator x pakket (aanrader). heb hier zelf 100 euro meer voor betaald toen de kaarten net nieuw waren.
nu ze zo goedkoop zijn geworden kun je hier zeker geen miskoop mee doen ... let wel goed op dat je de M versie koopt, aangezien deze hele goeie ad/da converters hebben, die weer een stuk beter zijn als op de 1212/1820 zonder M.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top