[track] gelieve je mier aan de leiband te houden.

Instant dikke beats. Dit zijn één van de betere muziekstylen IMO. het is een uitstekende track en hier een paar tips :

Probeer de drums meer te verspreiden in het stereo-spectrum af en toe voor meer variatie. Het blijft constant hetzelfde beuken. Effecten zijn welkom in zo'n track en af en toe een losse SFX zou niet misstaan. Wisselen van drumkit één keer in de track (aan het einde) zou wel tof zijn geweest met een overgang die je aanhoort komen.

Het is een uitstekende track maar heeft veel meer potentie dan je misschien denkt. :)


7/10
 
kheb even een nieuwe versie geupload met een kleine pauze erin.
het ging idd wat te lang door. link is hetzelfde.


en de track is gesequenced in FL en alle sounds zijn gemaakt met absynth.
ook de beats die je hoort.... behalve dan enkele snare geluiden.
 
ok hier nog een kleine update. enkele subtiele effecten gestoken op de "hi-hats" deze ook iets breder gemaakt. en naar het einde toe nog een korte break erin. voor derest ga ik het hierbij laten. dit is eigelijk toch meer een uit de hand gelopen experimentje :D
(link is hetzelfde)
 
Op 1:10 verwacht ik gevoelsmatig de beats weer, na die mooie opzwelling. Het duurt nu weer te lang...

Als je het geduld hebt zou het denk ik een goed idee zijn om hier een echt afgewerkt nummer van te maken. :)
 
wow, lekker trekkie man!!!

:halleluja :halleluja :halleluja

mij lukt dit soort shit nooit :( vooral die sounds wil nog niet lukken. ik vind t iig erg vet klinken allemaal.

beetje afx achtig. ik heb verder geen commentaar, gewoon lekker zo houden, misschien een melodietje erin, het is nou meer beat + accoorden + fx. wat ik een beetje mis is een scheurende lead of iets dergelijks.
:okdan:

bliepbliep
 
Lekker, doet mij een beetje aan windowlicker denken. Ik mis alleen de climax.
 
....liep tie nou weg, die mie,r opt end? Lekker trekkie:)
 
Origineel geplaatst door sedahsays
....liep tie nou weg, die mie,r opt end? Lekker trekkie:)
Ik hoorde hem een aantal keer struikelen, dat wel!

Maar klinkt lekker, zweverig, doch snel ;)
 
Back
Top