[track] Housey achtig

lijkt net een loopje die 5 minuten lang gelooped is .....

iets meer variatie kan geen kwaad ... verder klinkt t wel grappig

:biertje:
 
yo man thnx

ja ik snap je, heb er aardig mee geworsteld, maar wilde nog niet echt lukken...
ff naast me neerleggen en volgende week maar weer ff naar kijken, hoor nu al 2 weken deze loop in me hoofd :bekdicht:
 
haha :D

ik ken t .... op t laatste hoor je niet eens meer hoe erg t zuigt of hoe goed t klinkt ... eigenlijk dringt t allemaal niet meer tot je door ... idd een tijd niet meer mee werken ....

of een goede joint roken, en dan nog eens luisteren ... doet ook vaak wonderen
 
De synth is inderdaad monotoom, maar vind t wel heel lekker klinken, paar zingende vocals erbij, wat afwisseling erbij en swingen maar :yamaha:
 
Het arrangement bevat alle nodige ingrediƫnten, alleen moeten de verhoudingen in de compositie wat spannender. Een break waarbij de kickdrum even gemute wordt mag zo af en toe wel 2 of 4 keer zo lang worden. Wat ik ook nog mis is riding the faders, het gitaarrifje mag bijvoorbeeld zo af en toe wat naar voren komen (+6dB level) en dan weer een beetje terug om weer ruimte te maken. Dit geldt eigenllijk voor de meeste partijen. De Filtering zoals je die hebt toegepast is leuk maar ik mis een beetje warmte, mogelijk dat een T-Racks op de master uitkomst biedt.

En iets om nog uit te proberen op je thema strings partij, zet er een gate op waardoor je de decay inkort en stuur het signaal vervolgens naar een delay effect met 1/3 tel vertraging en een mix van ongeveer 40%, feedback ook 40% en speel hier een beetje mee. Misschien dat dit iets nieuws opleverd.

Laat het eerst even een paar dagen liggen.

Succes.
 
ey gasten, dank voor het commentaar !


2 frank thnx voor de tips...zal van het weekend een en het ander uit proberen!

2 matthias, hehe precies ja, was al een tijd aan het zoeken naar een geschikte vocal... helaas nog geen goedpassende kunnen vinden!

peace out !
 
Back
Top