{minimal/techno} Matthias Klein - Blue monday

:) Vinnum eigenlijk wel lekker! Lekker diep en monotoon in de goeie zin v/h woord.

Dacht eerst aan een remix-je van New Order aan de titel te zien.. :D Maar lijkt er niet op.


:biertje: lekkurhoor!
 
Hij klinkt weer lekker thijs :okdan:

ik waardeer dit soort muziek de laatste tijd steeds beter dus dit gaat er wel in
 
Origineel geplaatst door Zoidsity
:) Vinnum eigenlijk wel lekker! Lekker diep en monotoon in de goeie zin v/h woord.

Dacht eerst aan een remix-je van New Order aan de titel te zien.. :D Maar lijkt er niet op.


:biertje: lekkurhoor!

Hij is inderdaad vrij monotoon, heb ik niet met opzet gedaan. Maar als je goed luistert zit er een aantal verschillen in de soundscape, anders werd ie wel eentonig, maar nu vind ik m toch pakkend geworden. Zelf ben ik tevreden over de vocals, leuk als je ze zelf kan verzinnen ipv jatten van anderen. De Synth is goed gelukt, probeer elke track weer wat anders. Tevens ben ik tevreden over de kwaliteit van de track, kan dus wel met alleen Reason.

New Order heeft hier een track van, dat wist ik niet 8)

klinkt vet!, echt mijn ding
Dit is mijn stijl op het moment, stijl tussen minimal en techno in :engel:

ik waardeer dit soort muziek de laatste tijd steeds beter dus dit gaat er wel in
Jazeker, als je ouder wordt ga je dit soort muziek ook waarderen, goed om te horen 8~

Klinkt lekker, chill, de beats klinken vooral goed... De bassdrum vind ik het beste klinken.
Dank je wel man :halleluja






Eventuele negatieve kritiek is ook welkom :doei:
 
Origineel geplaatst door matthias klein



Eventuele negatieve kritiek is ook welkom :doei:

in dat geval...

nee, klinkt goed, behalve dat idee dat hij (de kick) wel wat meer mocht stampen (nu is't duidelijk een zij met die ronde vorm).. maar ik zit nu dan ook in een dählback periode, dus vandaar.. vergeef me

nice work :dj:
 
Origineel geplaatst door mrt
in dat geval...

nee, klinkt goed, behalve dat idee dat hij (de kick) wel wat meer mocht stampen (nu is't duidelijk een zij met die ronde vorm).. maar ik zit nu dan ook in een dählback periode, dus vandaar.. vergeef me

nice work :dj:

Heb voor een kick gekozen die minimalachtig klinkt, een hardere kick had er niet echt bji gepast. Dahlback zegt mij niet zoveel, vergeef me :luv:

goed gedaan!
:) thanx

goed bezig Thijs!
Aah buggie, jij ook op synthforum, wordt nog gezelliger hier *D
 
potjandrie...

alweer zo'n fijn trackie!

Volgens mij poep jij ze gewoon ofnie? ;)

Netjes, en erg lekker idd!!
 
Origineel geplaatst door GeeEs
potjandrie...

alweer zo'n fijn trackie!

Volgens mij poep jij ze gewoon ofnie? ;)

Netjes, en erg lekker idd!!

Gaat lekker idd, eindelijk lukt het een beetje om mijn ideeen om te zetten in werkelijkheid :dj:

Thanx iig

:)
 
Laatst gewijzigd:
Deze is ook lekker maar revelation was top :okdan:

btw. afgemixed met uad kaartjes?
 
Deze is ook lekker maar revelation was top

btw. afgemixed met uad kaartjes?

Heb de track er ff bij gepakt, daar speelde ik meer met de melodielijn. Al klonk de kick toch wat krakerig, in deze track issie ronder.

Heb deze track niet met uad kaartjes afmixt, eigenlijk gewoon in Reason zelf. Maar veel tijd besteedt aan de afmix.

Binnenkort meer van mijn kant, deze stijl bevalt mij wel
 
Laatst gewijzigd:
Strak hoor, mijn complimenten. Zeker met reason!
 
Een half jaar terug baalde ik flink van Reason, veel tonen in t hoog, wou maar niet boosten,, en om de haverklap clippen, als je me begrijpt,, koppijn kreeg ik van Reason, nu lukt het aardig (dank je wel), maar wil binnenkort wel met iets anders beginnen
Jij hebt ervaring met Reason?
 
Heb er een poosje mee gewerkt maar vind het te 'sample' based en heel erg jammer dat het geen VST(i) ondersteuning heeft. Dr. REX vind ik desalniettemin echt geweldig maar kwa sequencer zweer ik bij Ableton en beheers het ook behoorlijk goed dus voor mij is Reason 'done'.
 
Back
Top