[Snippet]Iets minder minimaal

Resonance

Turn up the reso!
Lid sinds
30 september 2002
Berichten
4.738
weer een poging tot minmale hardcore, naar mijn mening beter geslaagd als de vorige.... wat eigenlijk niet echt meer op hardcore leek en misschien letterlijk te minimaal was :stupid

ben nog wel van plan de track wat meer op te vullen, ben benieuwd naar wat feedback ...

synth die je hoort is de nord ...



had achteraf gezien wat problemen met opnemen, clipt net iets te veel aan t begin
feedback over de afmix is ook welkom :)
 
Laatst gewijzigd:
ik ga m toch nog maar een keer opnieuw opnemen ....
 
Laatst gewijzigd:
any1?

ik kan wel tegen kritiek hoor .... kraak t gerust af ... tot nu toe heb ik alleen nog maar geleerd van negatieve replies, al moet t natuurlijk wel een beetje inhoud hebben :frons:
 
Intro. Ik zou met een spacey intro beginnen. Misschien ook iets van een klein melodietje van 2 notnen ofzo erin. pling plong
Daardoor zou je het nummer al veel langer kunnen maken.
Een lekkere 'breakbeat' break erin misschien. Mix is wel lekker. ik weet wel zeker dat als je dit ergens zou laten horen op een feest mensen echt wel zouden gaan stampen. :dj:

Mooie intro erin. desnoods een stem sample.
Dus iets met een vette break ofzo
Een klein plingeltje af en toe zou ook niet weg zijn.
En dan weer de outro net iets anders als de intro.


:walker:
 
Bedankt voor t luisteren

ik ga vanavond eens aan een intro en outro werken en wat meer opvulling..

viel t je trouwens niet op dat in t begin de beat na wat verandering te zacht terug kwam?



:biertje:
 
Sorry maar ik vind t helemaal niks. De kickbass heeft geen power. Ik hoor niks van een melod. Geen thema en structuur. En het belangrijkste ik mis momenten die het live goed zouden doen.

Ik hoor dat je alle sounds zelf gemaakt hebt, das wel weer ok.

Waarom gooi je er niet wat meer conventionele geluiden in en zet je een strakke melod neer waar je naar toe kan werken in de track? Moet met je gear makkelijk lukken.

Greet,

Baso
 
de kick moet idd nog een hoop aan gebeuren, staat vooral te zacht in t begin

voor de rest moet er meer opvulling bij .... en melodietjes ... tja ik weet t niet .. die probeer ik zo veel mogelijk te vernaggelen totdat er weinig meer van over is :)

tis ook absoluut geen poging tot mainstream hardcore oid ....

bedankt voor t lusiteren :biertje:
 
ik vind de intro heel ok, alsof de bas moet opstarten dat mag van mij nog wel een keertje terugkomen.


verder niet zoveel op aan te merken eigenlijk behalve dat de melodie echt ernstig word weggedrukt :D
 
Back
Top