Temporary score

Beetje vage ambient, zou mooi zijn als soundtrack voor bij een film. Klinkt voor mij niet als veel meel dan een verzameling mooie sounds.
 
Origineel geplaatst door Dr. RiPsaw
Beetje vage ambient, zou mooi zijn als soundtrack voor bij een film. Klinkt voor mij niet als veel meel dan een verzameling mooie sounds.

Klopt het is ook een Temporary score voor een film , komt dit najaar uit.
 
Mooi, maar die "hits" in het begin vind ik wel een beetje erg cliche horror film als ik eerlijk ben.
 
Origineel geplaatst door chrizz
Mooi, maar die "hits" in het begin vind ik wel een beetje erg cliche horror film als ik eerlijk ben.

Dan werkt het als je van de muziek al kunt afleiden dat het om een
cliché horror film gaat..
 
Origineel geplaatst door Digimod
Dan werkt het als je van de muziek al kunt afleiden dat het om een
cliché horror film gaat..

Als dat je intentie was, dan is het idd goed gelukt :)
 
Knap gemaakt. Qua sound zit er wel een erg digitaal randje aan.

Qua filmmuziek ben ik niet zo'n fan van het standaard werk. Geef mij maar iets afwijkends en verfrissend. Maar goed, moet de regiseur ook willen he.
 
Origineel geplaatst door chrizz
Als dat je intentie was, dan is het idd goed gelukt :)

Niet die van mij maar van mijn opdrachtgever, klant is koning.
 
Origineel geplaatst door fuse
Knap gemaakt. Qua sound zit er wel een erg digitaal randje aan.

Qua filmmuziek ben ik niet zo'n fan van het standaard werk. Geef mij maar iets afwijkends en verfrissend. Maar goed, moet de regiseur ook willen he.

idd sommige regisseurs laten je vrij maar andere hebben zelf een idee
en komen met voorbeelden hoe het ongeveer moet klinken .
 
klinkt erg goed digi !
Herken hierin toch het een en ander aan ensoniq achtige pads? (Overigens, de VFX draait nog goed mee hierzo ! Ben je nog steeds iedere dag dankbaar voor dit mooie beestje)

Komt de hele soundtrack ook op cd uit eventueel?
 
Heel lekker dit!! Die kick/tom, wat voor effects heb je daar over heen gedaan dat ie zo hard klinkt en vel? Alleen reverb?
 
Back
Top