[track] Temptation Television

Ik vind hem lekker. Nou is dit ook wel precies wat ik normaal luister ongeveer.
Toch mist hij naar mij gevoel nog net iets. gaat te lang door of.. ik weet niet ben er nog niet achter. Maar hij staat in me playlist :)

als hij uit komt op vinyl roep dan ff
 
Hey apart dit! 8)
Soort van minimalistische electro-depri-rock ghehe
 
Ja ik mis denk ik ook net het elktro dingetje wat deze track special zou maken. Ik heb bij deze uitvoering zo iets van: ik trek hem uit de platen bak, luister, zet hem ff opzij, luister nog wat tracks, pak deze weer, luister nog een keer, en tja dan de twijfel of hij mee gaat na huis. nu is het aan de artiest om mij over te halen hem echt mee naar huis te nemen.

maar hij past lekker in het rijtje phonique, tiefswartsch, swayzak, sven vath mixje van nena etc.
 
Ik vind zelf juist het minimale wel lekker aan deze track. Ik zit zelf een beetje richting Erlend Øye te denken. Moet ook zeggen dat het erg jeukt omdeze mp3 in me sampler te proppen en er ook is over heen te poepen. Misschien verras ik je nog wel even ergens mee, als ik zin en inspiratie krijg (hopelijk vind je dat dan niet erg)
 
Ik zal nooit iets in dat opzicht doen zonder dat de orginele maker er van weet.
Ik stuur altijd alles netjes terug in een zip file :). gaat om de lol en leer proces niet om gewin in andere opzichten.

Heb alleen erg weinig tijd maar persoonlijk vind ik het een gave track. Maar er mist ergens net dat ene extra.

En dan zou ik idd graag de samples los willen hebben maakt het leven iets makkelijker
 
Apart trackje, zoals we van je gewend zijn! :D

Niet zoveel aan te merken, misschien de hihats ietwat zachter? tismaareenidee. Voor de rest wel ok nummerke vind ik. Echt een songstructuur.
 
bassio blijft bassio! (en dat is een compliment:) )
 
lekker minimal ! and euh wat ie mist..... Kick that bassline back in :eureka:
 
fantastisch dit!
lekker minimal houden.8)

en hoor ik nou die gitaar sample van drum&bassio?

het doet mij een beetje belgisch aan, soulwax, daan etc. ook wel erg about achtig.

misschien moet je bepaalde samples af en toe eens triggeren, dat geeft dit soort tracks net even iets meer.
misschien bewerken met de glitch plugin?
 
zit goed in elkaar! m'n vriendin roept van uit de andere kamer.. leuke muziek..!! Dat zit wel ok dus.. :okdan:
 
Back
Top